تنها مظنون قتل زن جوان در یزد وقتی خود را در محاصره پلیس دید، با خوردن قرص خودکشی کرد تا این پرونده اسرارآمیزتر از قبل شود.

پلیس امیدوار است پس از بهبودی مظنون، راز قتل زن جوان  را فاش کند.

مدتي پيش شايعه‌اي در شهر يزد پيچيد كه از ناپديد‌شدن عجيب يك زن جوان حكايت داشت. براساس اين شايعه، زن جواني پس از اينكه براي انجام كاري به مدرسه پسرش مي‌رود، ناپديد مي‌شود و هنوز پيدا نشده است.همزمان با انتشار اين شايعه، مردي نزد مأموران پليس رفت و مدعي شد كه همسرش به نام مينا ناپديد شده است.

اين مرد گفت: وقتي از سر كارم به خانه برگشتم، از همسرم خبري نبود. فكر كردم براي انجام كاري از خانه خارج شده و برمي‌گردد اما هر چه منتظر ماندم، خبري از او نشد. حتي همسايه‌ها و بستگانمان هم او را نديده بودند و كم‌كم نگرانش شدم و تصميم گرفتم ماجرا را به پليس اطلاع دهم. با اظهارات اين مرد، تحقيقات پليس در اين پرونده شروع شد و كمي بعد مشخص شد كه شايعات منتشر‌شده در شهر با گم‌شدن مينا در ارتباط است. مأموران شاهداني را شناسايي كردند كه روز حادثه زن جوان را ديده بودند كه براي شركت در جلسه‌اي به مدرسه پسرش رفته بود و پس از خروج از مدرسه سوار يك خودروي سمند شده و پس از آن ديگر كسي او را نديده است.

درحالي‌كه برخي شاهدان مدعي بودند كه داخل خودروي سمند، 3مرد جوان نشسته بودند، تحقيقات مأموران براي شناسايي اين خودرو شروع شد. هنوز بررسي‌ها به نتيجه‌اي نرسيده بود كه بقاياي جسد يك زن در اطراف شهر پيدا شد. هر چند كمي از جسد زن جوان طعمه حيوانات وحشي شده بود اما لباس‌هاي قرباني تا حدودي سالم بود و جسد او به پزشكي قانوني منتقل شد تا راز مرگش فاش شود.

  • پرونده يك قتل

در بررسي‌هاي تخصصي مشخص شد كه زن جوان به قتل رسيده است. متخصصان پزشكي قانوني اعلام كردند كه او احتمالا بر اثر اصابت ضربات جسمي سخت مانند سنگ و پرتاب‌شدن از پل جانش را از دست داده است. مأموران كه احتمال مي‌دادند جسد متعلق به زن گمشده باشد، از شوهر او خواستند كه براي شناسايي قرباني به پزشكي قانوني مراجعه كند و مرد جوان با توجه به لباس‌ها و مشخصات ظاهري، گفت كه مقتول كسي جز همسرش مينا نيست.

حالا كه راز ناپديد‌شدن مينا فاش شده بود، مأموران با پرونده قتلي روبه‌رو شدند كه احتمالا سرنشينان سمندي كه مينا آخرين بار سوار آن شده بود، از راز اين قتل خبر داشتند. بررسي‌هاي تخصصي براي شناسايي اين خودرو ادامه يافت و كارآگاهان با بررسي‌ دوربين‌هاي مداربسته در سطح شهر توانستند تصاويري از اين خودرو به‌دست آورند. بررسي شماره پلاك خودرو، تيم تحقيق را به مرد جواني رساند كه صاحب سمند بود و در شهربابك كرمان زندگي مي‌كرد.

تيمي از كارآگاهان براي دستگيري مرد جوان راهي استان كرمان شدند. آنها محل زندگي مرد جوان را محاصره كردند اما وقتي عمليات دستگيري شروع شد، تنها مظنون پرونده كه خود را در محاصره پليس مي‌ديد با خوردن قرص خودكشي كرد. مأموران وقتي موفق به دستگيري اين مرد شدند كه حالش بد بود و او را به بيمارستان منتقل كردند. او به بخش مراقبت‌هاي ويژه انتقال يافت اما پزشكان مي‌گويند كه حالش وخيم است و به همين دليل امكان بازجويي از او وجود ندارد. در چنين شرايطي كارآگاهان پليس آگاهي استان يزد بايد منتظر بمانند تا شايد مرد جوان به‌هوش بيايد و بتواند اسرار قتل مينا را فاش كند.

کد خبر 310994

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha