یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

تحقیقات درخصوص مرگ دختر ۱۳ ساله‌ای که از روی پل رسالت به پایین سقوط کرده، آغاز شده است.

ساعت 20:45شنبه بازپرس احمدبيگي كشيك جنايي پايتخت در جريان مرگ دختر دانش‌آموزي در شرق پايتخت قرار گرفت و راهي آنجا شد. آنطور كه به‌نظر مي‌رسيد دخترنوجواني از روي پل رسالت به پايين سقوط كرده و جان باخته بود. دوست قرباني كه حسابي از مرگ او شوكه شده بود در برابر تيم تحقيق چنين گفت:

امروز ظهر بعد از تعطيلي مدرسه به خانه دوستم رفتم. بعد از چند ساعت دوستم گفت كه براي انجام كارهاي مدرسه نياز به چسب دارد و از من خواست تا همراهش بروم و چسب بخريم. وي ادامه داد: وقتي روي پل رسيديم او گفت كه حال و روز خوبي ندارد و از اين زندگي خسته شده است. حرف‌هاي عجيبي مي‌زد و مي‌گفت كه قصد خودكشي دارد.

من دستانش را گرفته بودم اما او مي‌خواست هر طور شده خودش را از روي پل به پايين پرتاب كند. من سعي كردم مانع تصميم او شوم اما با اين حال دوستم ناگهان دست مرا پس زد و خودش را به پايين پرتاب كرد. دختر نوجوان زير پل مقابل يك اتوبوس افتاده بود.

در همين حال راننده اتوبوس گفت:از ترمينال شرق مسافر سوار كرده بودم و به سمت بابلسر مي‌رفتم. در نزديكي پل رسالت ناگهان ديدم چيزي از بالاي پل در حال سقوط به وسط اتوبان است، ابتدا با خود تصور كردم جعبه كارتن بزرگ و يا پلاستيك ضايعات است اما به محض رسيدن به زير پل تازه متوجه شدم كه يك دختر نوجوان است. همانجا پايم را روي پدال ترمز گذاشتم و ايستادم.
دختر نوجوان اما بر اثر سقوط جان باخته بود و من از ديدن صحنه مرگ او خيلي متاثر شدم. به گزارش همشهري، تحقيقات در اين پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 310142

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha