همشهری آنلاین: رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی نیروی انتظامی گفت: به دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا که طرح های تحقیقاتی مرتبط با ماموریت های نیروهای مسلح انجام می دهند، دو تا ۱۶ ماه کسر خدمت اعطا می شود.

خدمت

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی شیرزاد در جمع اعضای مجمع مهتاب (مراکز اسنادی و تاریخ پژوهی کشور) با اشاره به فعالیت های مرکز امور نخبگان، نوآوری ها و رقابت های علمی، گفت: این مرکز به امور مشمولان و کسر خدمتی ها رسیدگی می کند و به دانشجویان دارای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا که طرح های تحقیقاتی مرتبط با ماموریت های نیروهای مسلح انجام می دهند دو تا 16 ماه کسر خدمت اعطا می کند.

وی به معرفی پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجاپرداخت و گفت:این پژوهشگاه، معتبر و تایید شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که از نظر ساختاری دارای سه پژوهشکده مدیریت راهبردهای انتظامی، جغرافیای انتظامی و پژوهشکده صنعت دارد.

وی، ادامه داد: مرکز اسناد و ترویج دانش از دیگر بخش های مهم این پژوهشگاه است که فعالیت آن جمع آوری اسناد و مدارک قدیمی مرتبط با پلیس است؛ همچنین در این مرکز بخش موزه پلیس، فعال است.

شیرزاد در تشریح ساختار پژوهشگاه افزود: واحدهای دیگر این پژوهشگاه با عنوان مراکز تحقیقاتی در سراسر کشور فعالیت می کنند و تمام بخش های تخصصی پلیس همچون پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس آگاهی مرکز تحقیقات کاربردی دارند که شمار آن ها به 26 واحد می رسد.

وی اضافه کرد: استان ها نیز از واحد تحقیقاتی برخوردارند که جمعا 56 واحد تحقیقاتی در کشور می شود که غیر از پژوهشگاه در سراسر کشور مشغول فعالیت و تحقیقات مرتبط با پلیس هستند.

بر اساس این گزارش، سرهنگ شیرزاد رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا در نشست مجمع مهتاب با اهدای لوح تقدیر از سید رضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد.

کد خبر 312690

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha