همشهری آنلاین: یک مقام در وزارت داخلی تاجیکستان ادعای بابک زنجانی مبنی براینکه در تاجیکستان کمپ‌های الکترونیک مخصوص ثبت صدا دارد که در خدمت پلیس این کشور است را رد کرد.

بابک زنجانی

به گزارش ایرنا، «انور علی زاده» یکی از مسئولان وزارت امور داخلی تاجیکستان دوشنبه (11 آبان) در پاسخ به سوال خبرنگار بخش تاجیک پایگاه اطلاع رسانی آزادی این ادعا را رد کرد و افزود که در این مورد نمی‌توانیم هیچ صحبتی دیگری بکنیم.

در گزارش این رسانه آمده است «بابک زنجانی» میلیاردر بازداشت شده ایرانی روز 31 اکتبر در دادگاهش درشعبه 15 انقلاب اسلامی تهران ادعا کرده بود که در تاجیکستان کمپ الکترونیکی دارد و پلیس این کشور از آن استفاده می‌کند اما نگفت که این دستگاه در کجا نصب شده ولی هشدار داد که امکان ثبت گفت و‌گوها را دارد و ا گر لازم شود، گفت‌و‌گو‌هایشان را فاش خواهد کرد.

زنجانی گفته است «این کمپ الکترونیک سرور‌های قدرتمندی دارد و پلیس تاجیکستان از آن استفاده می کند و ا‌گر مکالمات را بیاورم تا گوش کنید خجالت می‌کشید».

در گزارش نوشته شده است، بابک زنجانی که در گذشته از او به عنوان دوست برخی ازمسئولان تاجیک هم نام برده می‌شد این حرف‌ها را هنگامی به زبان آورده که از فروش اموالش شدیدا ابراز نگرانی کرده است.

یک سلسله شرکت‌های ساختمانی، نقلیاتی، سرمایه گذاری و جهانگردی در تاجیکستان از جمله «Kont group Tajikistan» شرکت‌های «ntgroup investment» ،«asian Expres Terminal»،« Asian Expres Airline » و « Kont tourism Tajikistan» به بابک زنجانی نسبت داده می‌شوند و در مراسم افتتاح برخی از آنها او همراه رئیس جمهوری تاجیکستان امام علی رحمان شرکت کرده است.

کد خبر 312399

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha