شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ (MOTO ۳۶۰) که توسط شرکت گوگل با همکاری شرکت موتورولا (به عنوان بخشی از گوگل که به لنوو واگذار شد) معرفی شد.

به گزارش هم‌آگاه، اين ساعت هوشمند نوعی گجت پوشیدنی است که با هدف رقابت با ساعت‌های هوشمند اب جی، سامسونگ و اپل روانه بازار گردید. در واقع استفاده از گجت پوشیدنی گوگل باور کردنی نیست برای اینکه دقیقا شبیه تصاویر تبلیغاتی است که معمولا احساسی غیرواقعی و تصویری بودن را منتقل می‌کنند.

صفحه نمایش موتو 360 خیره کننده و درخشان است. طراحی و رابط دایره‌ای، آن را به چیزهایی شبیه ساخت که پیش از آنکه نمایانگر یک گجت باشد یک ساعت است و دلیل استفاده از عدد 360 در نام این ساعت نیز همین است. بزرگی موتو 360 به اندازه‌‌ای که فکر می‌کنیم نیست. با وجود ظاهر بزرگش بیش از حد سنگین نیست و وزنی هم اندازه یک ساعت سنتی دارد.

رابط کاربری بر روی حالت دمو قرار دارد اما بدون هیچ تاخیری بسیار سریع، تند و پاسخگوست که شاهکار قابل توجهی برای شرکت گوگل محسوب می‌شود.

هنگامی که گفت ما نمی‌‌توانیم به طور کامل درباره یک وسیله قضاوت کنیم اما زمانی که منتشر شد بررسی کامل ان امکان پذیر است. هنگامی که رابط تعریف شده ساعت بر روی صفحه قرار گیرد، حتی ممکن است شما برداشت یک ساعت هوشمند درباره آن نداشته باشید.

قابلیت استفاده همزمان بر روی هر دو دست ویژگی دیگری است و سنسورهای خاص آن نسبت به اینکه بر روی کدام دست قرار گیرد تنظیم می‌شود. به این صورت که در کنار ساعت پیجی وجود دارد که همانند ساعت‌های عقربه‌ای است و در یک سمت وجود دارد اما در سمت دیگر وجود ندارد و همین طراحی باعث شده است تا صفحه با توجه به دست چپ و یا راست بچرخد.

جنس ساعت از فلز با درجه کیفیت بالا و مبتنی بر سیستم عامل مینیاتوری اندروید پوشیدنیAndroid Wear است که دستیاری بسیار توانمند به حساب می‌‌آید. فعال بودن سرویس Google Now موتو 360 به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا فرامین صوتی را اجرا کنند، فرقی ندارد که ارسال پیامک باشد یا جستجو در گوگل و یا برنامه پخش فیلم در سینما. نوتیفیکیشن‌ها، آگاهی از دریافت پیامک، تماس‌های رسیده، تماس‌های بی پاسخ، چی کسی ایمیل زده، پست فیس بوکی و توئیتری از جمله ویژگی‌هایی است که روی موتو 360 قابل مشاهده است.

با گفتن اوکی گوگل می‌توان موسیقی روی گوشی را اجرا کرد، فیلم مورد علاقه خود را دید و یا دستورات صوتی را مطابق میل خود تعریف کنیم.

کد خبر 312146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha