همشهری‌آنلاین: فراخوان و شرایط شرکت در بخش پوستر و هویت بصری سی و چهارمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر اعلام شد.

دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از نمایندگان گروه‌های نمایشی (طراح، کارگردان یا تهیه‌کننده)، مدیران سالن‌های نمایشی، طراحان گرافیک و استودیوهای طراحی که آثاری منطبق با شرایط درج‌شده‌ در فراخوان دعوت بعمل می آورد با ارائه‌ آثارشان، در این برنامه هم‌کاری و مشارکت کنند.

امیر اسمی مدیر بخش مسابقه پوستر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در گفت و گو با ستاد خبری روابط عمومی جشنواره گفت: پوستر تئاتر امضای فرهنگی گروه است. تصویری‌ست از اندیشه و نگاه گروه هنرمندانی که نمایش را خلق می‌کنند. پوستر تئاتر بخشی از هویت و تاریخ هنر هر سرزمین است و تاثیرگذار در سلیقه و فرهنگِ دیداریِ مردم‌اش. گرافیک ِ تئاتر، هویت بصری گروه را شکل می‌دهد.

اسمی اضافه کرد: بخش پوستر سی و چهارمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر بر اساس اهمیت به هویت گروه تئاتر، با ترسیم چشم‌اندازی از دقت و تامل همه‌ هنرمندان در کیفیت آثار و مراقبت از معیارها و رشد سواد تصویری جامعه، حضور دیگری را تجربه خواهد کرد.

چهارم آذرماه ، آخرین تاریخ ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است.آثار می‌بایست به نشانی:تهران، خیابان استاد شهریار، خیابان هانری کربن، شماره ۱۸، طبقه سوم کدپستی: 1133734913 ارسال شود .

ضمنا شرایط کامل و فراخوان شرکت در بخش مسابقه پوستر نیز در پایگاه رسمی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به نشانی: www.fadjrtheaterfestival.com قابل مشاهده و دریافت است.

امیر اسمی گفت: نمایشگاهی از آثار انتخاب‌شده برگزار می‌شود. ضمنا کتاب پوسترهای منتخب به چاپ خواهد رسید و به شرکت‌کننده یا طراح هر اثر یک نسخه از کتاب هدیه داده می‌شود.

به گفته مدیر بخش مسابقه پوستر،پوسترها توسط هیات انتخاب به لحاظ کیفی برگزیده و اسامی هیات داوران که از هنرمندان شاخصی تشکیل شده آذر‌ماه امسال اعلام می شود.

هیات داوران به برجسته‌ترین آثار به ترتیب زیر جوایزی را اهدا خواهند کرد:
بخش پوستر تئاتر:
جایزه‌ی اول: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه‌ی نقدی
جایزه‌ی دوم: لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی
جایزه‌ی سوم: لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی
بخش رویدادهای تئاتر:
جایزه‌ی اول: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه‌ی نقدی
جایزه‌ی دوم: لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی
جایزه‌ی سوم: لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی

به تمام هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد، گواهی شرکت در نمایشگاه تقدیم می‌شود و اعلام نتایج داوری و اهدای جوایز در مراسمی هم‌زمان با جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر انجام می‌شود.

کد خبر 311934

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha