همشهری‌آنلاین: دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از آبان ماه امسال تا زمان برگزاری جشنواره در بهمن ماه، مجموعه‌ای متنوع از کارگاه‌ها و سخنرانی‌های علمی – پژوهشی و کاربردی را برگزار می‌کند.

fadjr

افشین خورشید باختری، مدیر بخش کارگاه های آموزشی جشنواره سی و چهارم با اعلام این خبر گفت: یکی از موضوعا‌هاي مورد توجه در این مجموعه "رابطه تئاتر و هنرهای تجسمی " است که شامل چند کارگاه بوده و نخستین آن با عنوان "نقاشی و ایده‌هایی برای اجرای تئاتر " توسط دکتر جواد علیمحمدی اردکانی از ساعت 9 صبح تا 13 روز دوشنبه 25 آبان ماه برگزار می‌شود.

او افزود: این کارگاه در پاسخ به ضرورت هم‌سخنی و تعامل بیشتر میان هنر تئاتر و هنر نقاشی و جست‌وجوی ظرفیت‌های موجود برای تولید ایده‌های اجرایی از خلال زیبایی‌شناسی و خصوصیات فنی و تکنیکی هنر نقاشی برگزار می‌شود. در این کارگاه ضمن تحلیل آثار برجسته هنر نقاشی رابطه و کاربرد زمینه‌های زیباشناسانه هنر نقاشی در اجرای تئاتر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ستاد خبری روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر،دانشجویان رشته‌های هنری ، گروه‌های نمایشی و افراد معرفی شده از سوی نهادها و تشکل‌های هنری و فرهنگی در اولویت قرار دارند .

اين كارگاه‌ها در  پژوهشکده فرهنگ و هنر و معماری جهاد دانشگاهی به نشاني: خیابان انقلاب - بعد از فلسطین - نبش خیابان صبای جنوبی برگزار مي‌شود.

دبیرخانه جشنواره برای دانشجویان رشته تئاتر به میزان 70 درصد، دانشجویان سایر رشته‌های هنری 50 درصد و اعضای گرو‌ه‌های نمایشی متقاضی حضور در سمینار به میزان 50 درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و فرم ثبت‌نام به نشاني: http://fadjrtheaterfestival.com/fa/news/post8029.php  مراجعه کنند .

کد خبر 312939

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha