دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجموعه داستان «مرگ در ۹:۲۳» نوشته فرزام شیرزادی از سوی نشر ثالث روانه کتابفروشی‌ها شد.

شیرزادی

این مجموعه جدیدترین کتاب شیرزادی و شامل 10 داستان کوتاه است. «همه ما»، «از پا افتاده‌های از پا نیفتاده»، «لنگه به لنگه»، «عاقبت مهندس»، «مرگ در 9:23»، «دیالکتیک در فاصله کشیدن پنج سیگار»، «تب احشام»، «ششم عید»، «مرگ پیش پا افتاده» و «توهم تلخ» عناوین داستان‌های این مجموعه اند.

داستان‌های «مرگ در 9:23» شهری و فضای برخی از آن‌ها تلخ است و رگه‌هایی از طنز هم در جای جای آنها دیده می شود. البته محور اصلی اغلب داستان‌های مجموعه مرگ اندیشی است؛ داستان‌هایی که در فاصله زمانی سال‌های 1386 تا 1390 نوشته شده‌اند.

«مرگ در 9:23» با شمارگان هزار و 100 نسخه، 107 صفحه و بهای هشت هزار و 500 تومان از سوی نشر ثالث روانه کتابفروشی‌ها شده است. نویسنده کتاب را به پدرش علی اصغر شیرزادی، نویسنده و روزنامه‌نگار پیشکسوت و صاحب آثاری چون رمان های «طبل آتش»، «هلال پنهان» و مجموعه داستان های«نشسته در غبار»، «غریبه و اقاقیا» و «یک سکه در دو جیب» تقدیم کرده است.

فرزام شیرزادی، روزنامه نگار و داستان نویس متولد 1356 تهران و دارای مدرک کارشناسی فیلمنامه‌نویسی و کارشناسی ارشد کتابداری است. رمان «روشن‌تر از آبی»، مجموعه داستان‌های «سه‌شنبه قرقی»، «بخت برگشته» و مجموعه نقد ادبی «شاملو در 16 نگاه» نام شماری از کتاب‌های منتشر شده او هستند.

کد خبر 311531

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha