جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: دولت آلمان نزدیک به یک هفته زودتر از موعد، قانون جدید اخراج پناهجویان را به اجرا درآورده است. دولت فدرال و دولت‌‌های ایالتی اکنون مشغول تنظیم فهرست استرداد پناهجویان به کشورهایشان هستند.

آلمان

به گزارش خبرگزاري دولتي آلمان، به گزارش یک رسانه آلمانی قانون جدید پناهجویی در این کشور حدود یک هفته زودتر از آنچه پیش‌تر تعیین شده بود، به اجرا گذاشته شده است. به موجب این قانون استرداد پناهجویانی که درخواست پناهندگی‌شان رد شده، سریع‌تر و سهل‌تر می‌شود.

این قانون قرار بود از روز اول نوامبر (۱۰ آبان) به اجرا درآید اما بنگاه خبری "رداکسیونز نتس‌ورک دویچلند" (RND) نوشته است که اجرای قانون یاد شده بنا بر تصمیم دولت فدرال آلمان از روز شنبه (۲۴ اکتبر/ ۲ آبان) آغاز خواهد شد.

به گزارش این بنگاه خبری، دولت فدرال و دولت‌های ایالتی آلمان در یک همکاری تنگاتنگ مشغول تنظیم فهرست بازگشت پناهجویان هستند. پتر آلتمایر، نماینده ویژه دولت آلمان در رسیدگی به امور پناهجویان با این حال از تأیید تاریخ دقیق اجرای این قانون خودداری کرده است.

وی روز جمعه (۱ آبان) در برنامه صبحگاهی شبکه اول تلویزیون آلمان گفت‌، وعده دولت این بوده است که این قانون هر چه سریعتر به اجرا گذاشته شود و "حالا شاید اجرای آن چند روز زودتر آغاز شود."

کد خبر 311328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha