گروه سیاسی: چهارمین گردهمایی سراسری استانداران ایران صبح روز دوشنبه 19 شهریور درمحل وزارت کشور تشکیل شد.

به گزارش فارس،  در این گردهمایی مصطفی پورمحمدی وزیر کشور سخنرانی کرد و گفت: استواری بر بحث هسته‌ای، باعث شد که تاثیر تهدیدهای خارجی واقعاً کاهش پیدا کند. 

پورمحمدی با بیان اینکه خرسندی رهبری در دیدار با هیأت دولت،‌ نشان از تلاش دولت نهم در مسیر استواری بر کلام منطقی دارد، خاطرنشان کرد: برخی مواقع بحث‌های تندی در بعد رسانه‌ای عنوان می‌شود، موج‌آفرینی و التهاب آفرینی‌هایی در داخل و خارج انجام می‌شود، اما این موج‌ها در دریای آرام مردم، تاثیری ندارد و این نشان‌دهنده بالا رفتن سعه صدر اجتماعی است.

رایانه‌ای شدن، قطعی است

به گزارش مهر، مصطفی پور محمدی وزیر کشور در حاشیه چهارمین گردهمایی سراسری استانداران و در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سؤالی، برگزاری انتخابات رایانه‌ای در کشور را قطعی دانست و اظهار داشت: شورای نگهبان سه مرحله از چهار مرحله کلی برگزاری انتخابات مکانیزه و یا رایانه‌ای را تصویب کرده و فکر می‌کنیم با این رویکرد برگزاری انتخابات رایانه‌ای عملی است.

ادامه تغییرات در وزارت کشور

محمدحسین موسی پور، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت کشور هم با بیان اینکه محمد مهدی مروج الشریعه، هاشم قهرمانی چابک ‌و علی عبداللهی به ترتیب به عنوان استانداران جدید خراسان شمالی، گیلان و سمنان معرفی و انتخاب شدند، افزود: این تغییر به منظور استفاده بهتر از نیروهای کارآمد و با تجربه است.

کد خبر 31119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز