همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران در هفته نهم لیگ توانست در مشهد از سد تیم سیاه‌جامگان بگذرد.

پرسپولیس

به گزارش همشهري آنلاين، سرخ‌پوشان پايتخت كه قرار است تا پايان فصل سياه‌پوش بمانند، در هفته نهم ليگ در شرايطي روياروي سياه‌جامگان قرار گرفتند كه هر دو تيم در رده‌هاي نه چندان خوشايند اين فصل قرار دارند.

پرسپوليس به مانند اكثر بازي‌هايش، هجومي و پرطراوت آغاز كرد و چند خطر جدي روي دروازه سياه‌جامگان خراساني‌ها به وجود آورد اما نتوانست به گل برسد تا اينكه در دقيقه 40 رامين رضائيان كه از خوب‌هاي اين روز بود گل برتري تيم‌اش را به ثمر رساند.

نيمه دوم را بازيكنان كاظمي به كنترل خود درآوردند كه ديگر خبري از حملات پرتعداد سرخ‌هاي پايتخت نبود اما اين حملات در نهايت به خلق صحنه‌هاي پرخطر منجر نمي‌شد.

پرسپوليس كه با حضور برانكو با‌ برنامه‌تر بازي مي‌كند در ادامه مسابقه و با چندين بار تكرار يك شيوه حمله از جناح چپ سرانجام توانست به همين شيوه به گل دوم خود برسد. اين گل را در دقيقه 72 فرشاد احمد‌زاده به ثمر رساند.

در دقيقه 81 بازي و روي برگشت توپ توسط مدافع استقلال عليرضا نقي‌زاده با ضربه‌اي زيبا تك گل تيم‌اش را به ثمر رساند. در اواخر بازي پرسپوليس يك بار ديگر مي‌توانست به گل برسد كه تيرك دروازه ناجي فروزان شد.

پرسپوليس با اين بازي 11 امتيازي شد و همچنان بايد درميانه ميدان بماند.

کد خبر 311092

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha