همشهری آنلاین: پرونده رقابت‌های اسکیت رول بال دستجات آزاد کشور و انتخابی تیم ملی با قهرمانی خراسان جنوبی در بخش دختران و فرش آرشام کاشان در بخش پسران بسته شد.

Rollball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این مسابقات که به مناسبت هفته تربیت بدنی در بیرجند برگزار شد، در بخش دختران تیم اسکیت خراسان جنوبی به مقام قهرمانی دست یافت، آریای تهران دوم شد و هیات اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد بر سکوی سوم ایستاد. در بخش پسران نیز فرش آرشام کاشان بر سکوی نخست ایستاد، M.R تهران دوم شد و خراسان جنوبی به مقام سوم دست یافت.

بهرام عزیززاده مقدم، مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی و مهدی عجمی‌نژاد، معاون توسعه ورزشی از جمله میهمانان ویژه در مراسم اختتامیه و توزیع مدال‌ها بودند.

مهدی پاکرو، رئیس هیات اسکیت خراسان جنوبی پس از پایان این رقابت‌ها گفت: مسابقات از نظر سطح کیفی در حد بسیار خوبی بود و ورزشکاران برای اثبات شایستگی‌های خود با تمام توان و تلاش به میدان آمدند.

وی تیم اسکیت بانوان کهگیلویه و بویراحمد را پدیده مسابقات دانست و گفت: بازیکنان جوان و بااخلاق این تیم توانستند با بازی‌های زیبا و خوبی که از خود نشان دادند، مقام سوم را از آن خود کنند.

رییس هیات اسکیت استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات تندیسی از مسابقات و نماد زیست محیطی فدراسیون اسکیت (پرستوی دریایی) به بهرام عزیززاده مقدم، مدیر کل ورزش و جوانان استان اهدا شد. همچنین تندیسی به دکتر محمدیان، ریاست فدراسیون اسکیت تقدیم شد چرا که حمایت‌های وی از اسکیت و توجه به استان‌های کشور موجب رشد و ارتقای این ورزش در کشور شده است.

وی گفت: مهرداد حاج علیزاده، مسئول کمیته اسکیت رول بال فدراسیون نیز به پاس تلاش‌هایی که برای توسعه و رشد این رشته در کشور دارد، دیگر میهمانی بود که این لوح به وی اهدا شد.

 

کد خبر 310761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha