همشهری آنلاین: نفرات برتر رقابت‌های اسکیت سرعت دستجات آزاد کشور در بخش بانوان معرفی شدند.

Skate

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این رقابت‌ها که با حضور 70 ورزشکار از 12 استان و به میزبانی اراک در مجموعه 15 هزار نفری این شهر برگزار شد، نفرات برتر به این شرح معرفی شدند:

در رده سنی اول نوجوانان و در ماده 200 متر آیلین ملک نژاد از مازندران اول شد، هستی قلی‌زاده از همین استان در جایگاه دوم قرار گرفت و مبینا یاراحمدی از فارس به مقام سومی دست یافت.

در 200 متر رده سنی دوم مهشاد جعفرزاده از مازندران بر سکوی نخست ایستاد، کیمیا دهدشتی از مرکزی دوم شد و ملیکا منوچهری از جوانمردان به مقام سومی بسنده کرد.

در 200 متر رده سنی سوم نگین شیخی از خوزستان اول شد، فاطمه حاج‌آقایی از مرکزی در جایگاه دوم ایستاد و نگار فلاح از مازندران بر سکوی سوم قرار گرفت.

در 200 متر رده سنی جوانان هانیه احمدی از مرکزی اول شد، گلشن محمدی از همین استان در جایگاه دوم قرار گرفت و فاطمه احمدیان از لرستان در جایگاه سوم ايستاد.

در 500 متر رده سنی اول آیلین ملک نژاد از جوانمردان به مقام نخست دست یافت، هستی قلی زاده از مازندران دوم شد و فاطیما آذرخش از خراسان به مقام سومی رسید.

در 500 متر رده سنی دوم کیمیا دهدشتی از مرکزی اول شد، سانای طاهری از جوانمردان در جایگاه دوم ایستاد و آیدا عشق‌دوست از مازندران به مقام سومی رسید.

در 500 متر رده سنی سوم فرزانه تیرگریان از مازندران عنوان نخست را از آن خود کرد، ساجده سامیان از اصفهان به مقام دومی رسید و فاطمه پورخسروی از مازندران بر سکوی سوم ایستاد.

در 500 متر رده سنی اول جوانان هانیه احمدی از مرکزی اول شد، نگین محمدی از همین استان به مقام دومی دست یافت و مرضیه صمدی از فارس بر سکوی سوم تکیه زد.

در همین ماده و در رده سنی دوم جوانان حذفی سانای طاهری از جوانمردان اول شد، ملیکا منوچهری از همین تیم به مقام دومی دست یافت و مهشید کیانی از مرکزی سوم شد.

در 10000 متر حذفی رده سنی سوم جوانان نگین شیخی از خوزستان اول شد، مریم جزینی از اصفهان به مقام دوم دست یافت و ساجده سامیان از همین استان بر سکوی سوم تکیه زد.

در 10000 متر امتیازی رده سنی اول جوانان اسماء هوشمند از فارس اول شد، مرضیه صمدی از همین استان به مقام دومی دست یافت و سوسن سماعی از مرکزی عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در امدادی تیم اصفهان اول شد، مازندران عنوان دومی را به خود اختصاص داد و فارس در جایگاه سوم قرار گرفت.

کد خبر 309980

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha