همشهری‌ آنلاین: یازدهمین شماره دنیای قلم با ۹۶ صفحه رنگی، به قیمت ۵۰۰۰تومان روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفته ‌است.

در این شماره آثار و گفتاری از احمد پورنجاتی (نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران درمجلس ششم، عضو جبهه مشارکت و قائم‌مقام رییس سازمان صداوسیما)، فریدون صدیقی (روزنامه‌نگار)، سروش دباغ (پژوهشگرحوزهدین، فلسفه و ادبیات)، سیدمحسن هاشمی (عضو هیئت‌علمی دانشگاه هنر تهران)، عبدالرحمن نجل‌رحیم (استاد دانشگاه و عصب‌پژوه)، مصطفی ایزدی (فعال سیاسی) و...منتشرشده است.

دنیای قلم در یازدهمین شماره خود نگاهی دارد به موضوع جنگ و نزاع‌های سیاسی و تأثیرات آن بر دیگر شئون کشور. در این شماره، احمد پورنجاتی از ارتباط سیاست و فرهنگ و تأثیر نزاع‌های سیاسی بر ایجاد شکاف در جامعه می‌گوید؛سروش دباغ موضوع جنگ را از منظر اخلاق بررسی می‌کند و سیدمحسن هاشمی از ارتباط اقتصاد و سینما سخن می‌گوید.

همچنین بخش چهره‌ها»ی این شماره از نشریه، به فریدون صدیقی، از پیشکسوتان روزنامه‌نگاری، اختصاص یافته است؛دیگران درباره او نوشته‌اند و همچنین گفت‌وگویی با وی درخصوص روزنامه‌نگاری و روزنامه‌نگاران نسل‌های دیروز و امروز صورت گرفته است.

ماهنامه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی دنیای قلم از خردادماه 1393 به مدیرمسئولی عذرا فراهانی و سردبیری مهدی شفیعی با رویکرد میان‌رشته‌ای فعالیت خود را آغاز کرده ‌است. این ماهنامه هنرمندان، دانشجویان، جوانان و علاقه‌مندان به حوزه‌های فرهنگ، هنر، سیاست و اقتصاد را مخاطب قرار می‌دهد.

برای تهیه ماهنامه دنیای قلم می‌توانید به دکه‌های مطبوعاتی مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 66490578-021 تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 309543

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha