همشهری آنلاین: این ماهنامه علاوه بر کیوسک‌های مطبوعاتی، در شهرکتاب‌ها و کتابفروشی‌ها نیز عرضه می‌شود.

پانزدهمین شماره ماهنامه قلک

به گزارش روابط‌عمومی ماهنامه قلک «من یه دونه پرتقالم»، «قاشقی»، «عید غدیره امروز»، «میمون‌های تریلی سوار»، «بی‌بیب بی‌بیب»، «عصرانه خرگوشی»، «سالاد گوسفندی»، «اسب حسن چه جوره»، «بخون و ببین چه خوبه» و «ببین و بگو و بشنو» عناوین این شماره را تشکیل می‌دهند. همچنین در شماره پانزده «کتاب مهر» به عناوین قلک افزوده شده است. «کفش‌هایم را دوست دارم» عنوان داستانی است که در این شماره قلک در صفحات «کتاب مهر» برای کودکان درج شده است.

کودکان می‌توانند نمونه آثار برگزیده دوستان خود را که مربوط به صفحه «بچین و بچش»، «گلک» و «روزهای دنباله‌دار» است، از شماره پانزده در قلک ببینند و فایل‌های صوتی داستان‌ها و شعرهای قلک را از طریق نرم‌افزار «واقعیت افزوده» این نشریه تا پایان مهرماه بشنوند. در این شماره هم همانند شماره گذشته، سه اسباب‌بازی خلاقانه برای کودکانی که کاردستی‌ها و داستان‌های خود را برای قلک ارسال می‌کنند، در نظر گرفته شده است. کلیه کودکانی که در زمینه کاردستی و خلاقیت با قلک مشارکت داشته باشند، هدیه‌ای از قلک دریافت خواهند کرد.

همکاران این شماره قلک در بخش شعر و داستان عبارتند از: ناصر کشاورز، شیدا میرزایی، مریم هاشم‌پور، سیّدنوید سیّدعلی‌اکبر، طیبه شامانی، فاطمه بدری و زهرا موسوی. در بخش عکس و تصویرگری ملیکا سعیدا، علی خورشیدی، مهدیه صفایی‌نیا، ایلگار رحیمی، نینا تقی‌زاده، سارا طبیب‌زاده، میثم موسوی، یاسمن ثروتیان، سام سلماسی، ستاره معتضدی و سارا خرامان با پانزدهمین قلک همکاری کرده‌اند. علیرضا اسدی نیز جلد این شماره قلک را با موضوع خرید لوازم‌التحریر و کیف سال تحصیلی جدید تصویرگری کرده است.

صاحب امتیاز و مدیر مسؤول ماهنامه قلک امیر لعلی است. علی‌اکبر زین‌العابدین سردبیری و مهدیه صفایی‌نیا نیز مدیریت هنری این نشریه را برعهده دارند.

ماهنامه قلک اول هر ماه با قیمت 5000 تومان بر روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی، شهرکتاب‌ها و برخی کتاب‌فروشی‌های معتبر توزیع می‌شود.

ماهنامه قلک نخستین ماهنامه‌ای است که در راستای آموزش و بهبود سبک زندگی اقتصادی برای خردسالان 3 تا 7 سال تولید محتوا می‌کند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا گرفتن اشتراک می‌توانند با شماره 14-88931913 تماس حاصل نمایند و یا به سایت www.qollak.ir کنند.

اشتراک قلک برای ساکنان شهر تهران با همراه با تخفیف 50 درصدی است.

کد خبر 308799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha