همشهری آنلاین: برانکو سخت‌ترین روزهای عمر مربیگری‌اش را سپری می‌کند. او حالا باید پرسپولیس ماتم زده از سکو تا درون زمین چمن را بدون کاپیتان باتجربه تیمش انرژی بدهد و آنها را برای پیروز شدن تحریک کند.

برانکو

مهر نوشت: حالا برانکويي که دختر بچه هادی نوروزی را بغل گرفته تا آرامش کند، باید به هزار و یک چیز فکر کند، به داغ جدایی دوست و رفیقش، به تنها ماندن خانواده کاپیتان تیمش، به روحیه نابود شده جوانان تیمش که مدام گریه می‌کنند، به خلا یکی از دو تا باتجربه‌اش و به روزهای آتی که این هواداران ماتم زده نیاز فوری به اندکی شادی دارند.

برانکو نگاهی می‌اندازد به هانا که با دکمه‌های کت وی بازی می‌کند و از دور و بر خود چیز زیادی نمی‌داند. رو به خبرنگاری می‌کند و با بغض می‌گوید: من آدم با تجربه‌ای هستم و موارد زیادی دیده‌ام اما این واقعا یک تراژدی است.

با فوت ناگهانی هادی نوروزی که همه اهالی فوتبال را با شوک مواجه کرد، پرسپولیس هم به لحاظ روحی و هم از منظر تاکتیکی متضرر شد.

صرف نظر از اینکه بازگرداندن بازیکنان باشگاه به شرایط معمولی کار بسیار سختی است و این تیم با همه بازیکنانش نیازمند روانشناس است تا به شرایط خوب خود برگردد، برانکو هم در این میان کار بسیار سختی دارد و باید به هر شکل ممکن جای نوروزی را پر کند.

در واقع باید تاکید کرد که پرسپولیس طبق نظر اکثر کارشناسان به این دلیل با مشکل امتیازگیری مواجه بود که از نظر تجربی ضعف مهره داشت، حالا تصور کنید که از میان این همه کم تجربه، کاپیتان با تجربه این تیم هم هوس سفر به آسمان‌ها به سرش بزند.

در چنین شرایطی چه باید گفت؟

برای برانکو که مسئول اصلی تیم به شمار می‌رود، این تراژدی چند وجهی است، او باید کمر شکسته تیمش را راست کند و به جوان‌های بهت زده و بی‌انگیزه‌اش آمپول انرژی بزند و آنها را به جنگیدن وادارد و کیست که نداند این چه کار سختی است.

حالا او مانده و بنگر و کفشگری و علیپور و عالیشاه و طارمی و ... که فقط دوست دارند یک گوشه بنشینند و زانوی غم بغل کنند، سخت است به اینها بگویی بلند شو و با تمام قدرت بدو!

کد خبر 309368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha