همشهری آنلاین: نخستین کاروان حج تمتع ویژه جانبازان ۷۰ درصد کشورمان بامداد روز پنشنبه، ۹ مهر ماه ۹۴ به میهن اسلامی بازگشت.

حج

به گزارش ایسنا، نخستین کاروان ویژه حج تمتع جانبازان با استقبال اسلام کریمی، مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از مسئولان بنیاد و خانواده‌های شهدا و ایثارگران به میهن اسلامی بازگشت.

کریمی با اشاره به اینکه 42 نفر از جانبازان 70 درصد از کاروان اول جانبازان با همراهان خود امروز وارد کشور شدند، گفت: همسر جانباز شهید داوود موسوی که در فاجعه منا به مقام شهادت نائل آمده است،همچنین دو نفر از جانبازانی که همراهان خود را در مراسم رمی جمرات از دست داده‌اند با این کاروان به ایران بازگشته اند.پنج نفر از اعضای این کاروان نیز جزو مفقودین هستند که با همکاری و همراهی مسئولان کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیر وضعیت آنها هستیم.

وی ادامه داد: کاروان دوم ویژه جانبازان 70 درصد کشورمان شامگاه روز چهارشنبه 15 مهر ماه به میهن اسلامی باز خواهند گشت. اعضای این کاروان نیز از نظر سلامت در وضعیت خوبی قرار دارند. همچنین طبق گفته پزشکان کاروان، تمام جانبازان و همراهان آنان از نظر ابتلا به ویروس کرونا به طور کامل معاینه شده‌اند که از این لحاظ نیز در سلامت کامل هستند.

کد خبر 309111

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha