همشهری آنلاین: مشاور عالی رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: ایران از قدرت بالایی برخوردار است و هر زمانی که لازم باشد پاسخی محکم و کوبنده به آل‌سعود خواهد داد.

مصطفی مصطفی محمدنجار

سردار مصطفی مصطفی محمدنجار مشاور عالی رئیس ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به هشدار صریح فرمانده معظم کل قوا به سران سعودی اظهار داشت: فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا فصل الخطابی است که باید یک هشدار جدی برای حکام آل سعود محسوب شود.

وی افزود: زمانی که مقام معظم رهبری سخنانی را می‌فرمایند، جهان اسلام این سخنان را پیگیری و به‌ عنوان یک پیام بسیار مستحکم دنبال می‌کند؛ سعودی‌ها ملت ایران را به‌درستی نشناخته‌اند.

وزیر اسبق دفاع تصریح کرد: حکام آل سعود در موارد زیادی دچار اشتباهات و خطاهای بزرگی شدند اما به قول مقام معظم رهبری، ملت ایران تاکنون نجابت و خویشتنداری کرده‌اند.

سردار نجار افزود: خطاهای آل سعود در حج امسال به‌ هیچ‌ وجه قابل‌تحمل نیست، آنها سوء مدیریت و بی‌کفایتی خود را اثبات کردند و سعی داشتند که بابی اعتمادسازی در جهان اسلام، خانه امن الهی را به ناامن‌ترین نقطه تبدیل کنند.

وی تاکید کرد: جهان اسلام امروز در حال قضاوت است که سعودی‌ها با بی‌کفایتی خود سعی در ضربه زدن به اعتقادات مسلمانان دارند و آنها عناصر ضد اسلام و کسانی هستند که با ایجاد تشویشات ذهنی سعی دارند که مسلمانان را از اعزام به حج منصرف کنند.

مشاور عالی رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان قصد دارند با ایجاد ضربه به اسلام مسلمانان را از رفتن به حج منصرف کنند، گفت: این افکار تند ریشه صهیونیستی دارد و آل سعود سعی دارد ریشه‌های اعتقادی مردم را بزند.

سردار نجار افزود: دولت عربستان باید به دلیل بی‌کفایتی خود در مدیریت حج پاسخگو باشد، وقتی یک گردشگر به یک کشور می‌رود باید همه چیز آن توسط کشور میزبان فراهم باشد حالا چه برسد که یک زائر مسلمان به سرزمین وحی الهی مشرف شده‌ باشد.

وی با بیان اینکه سعودی‌ها جنایات زیادی را نسبت به مردم ایران متحمل شده‌اند، خاطر نشان کرد: در جنگ تحمیلی حاکمان آل سعود با تقویت صدام معدوم و در اختیار قرار دادن بندر عقبه، از آنجا به رژیم بعثی کمک‌های تسلیحاتی و بعضاً مالی می‌کردند، اما در آخر چه شد؟

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: همان‌طوری که مقام معظم رهبری هم فرمودند آل سعود باید عبرت بگیرد، جمهوری اسلامی ایران از قدرت بالایی برخوردار است و هر زمانی که لازم باشد پاسخی محکم و کوبنده به آل سعود خواهد داد.

کد خبر 309108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha