همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش در رابطه با تهدیدات مرزی از سوی داعش، گفت: جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد ونیروهای مسلح کشور تمام حرکات را از داخل و بیرون مرزها رصد می کنند تا در صورتی که تهدیدی خودنمایی کند با قدرت با آن برخورد کنند.

احمدرضا پوردستان

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اظهارداشت: استراتژی آمادگی ارتش در مبارزه با داعش از بین بردن این یاوه سرایان، پیش از نزدیک شدن و رسیدن به مرزهای کشور است.

پوردستان، تاکید کرد: نیروهای مسلح کشور در خصوص این تهدیدات، اشراف اطلاعاتی و اقتدار کامل دارند.

وی در ادامه گفت: سربازان کشور اسلامی در هر مقطع زمانی آماده رزم در مقابل خصم هستند؛ همچنانکه با آغاز جنگ تحمیلی، مومنانه برای دفاع از نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران، لباس رزم پوشیدند و راهی جبهه های حق علیه باطل شدند.

وی افزود: سربازانی که در دوران دفاع مقدس در یگان های ارتش جمهوری اسلامی انجام وظیفه کرده اند سهم بالایی در پیروزی های ارتش در جبهه حق علیه باطل داشته اند.

امیر سرتیپ پوردستان با تاکید بر قدردانی از این کهنه سربازان دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در این ارتباط اقدامات خوبی در ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله تهیه کارت ایثار انجام شده است تا این کهنه سربازانی که مجموع عدد درصد جانبازی و مدت حضور آنان در جبهه به 30 ماه می رسد از امتیازات و امکانات ارتش استفاده کنند.

وی افزود: همچنین ایثارگران دارای فرزند پسر از معافیت خدمت سربازی و دیگر معافیت های مربوط به پرداخت حق بیمه و بازنشستگی برخوردار می شوند.

وی با اشاره به خلاهای قانونی موجود در ارایه راهکار برای ایثارگرانی که فقط فرزند دختر دارند، خاطرنشان کرد: معاونت نیروی انسانی و ستاد کل ارتش به دنبال راه حل هایی برای رفع این مشکلات است ولی دولت و مجلس شورای اسلامی نیز با همکاری‌های لازم، سازوکارهای مناسبی را متناسب با شان و منزلت ایثارگران دوران دفاع مقدس ارایه دهند.

کد خبر 308887

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha