همشهری‌آنلاین: گردهمایی همدردی با بازماندگان قربانیان منا به به همت خانه های موسیقی ، سینما و تئاتر فردا دوشنبه ساعت ۱۸ در خانه سینما شماره دو برگزار می شود.

به گزارش  همشهری‌آنلاین به نقل از سایت خانه موسیقی، هیات مدیره و مدیر عامل و جمعی از سینماگران کشور صبح  یکشنبه در نشستی اضطراری فاجعه منا را مورد بررسی قرار داده و به دیگر خانه‌های هنر نیز پیشنهاد همراهی و همدری دادند.

میرکریمی درمورد موضوعات مطرح شده در جلسه صبح امروز افزود: امروز جلسه‌ای مشورتی داشتیم که به ابتکار خانه سینما و با حضور جمعی از فیلمسازان و همکاران صنفی که به صورت اضطراری دورهم جمع شدند تشکیل شد.

مدیرعامل خانه سینما افزود: بسیاری از دوستانی هم که به دلایل کاری نتوانستند دراین جلسه حضور یابند بصورت تلفن و آنلاین با ما همراه بودند. در این جلسه تصمیم گرفته شد که خانه سینما با همکاری سایر تشکل‌های هنری نظیر - خانه تئاتر و خانه هنرمندان و صنف‌های هنری دیگر و خانه موسیقی ... حرکتی را برای بررسی ابعاد فاجعه آغاز کند و برای روشن شدن حقیقت و رسیدن به مطالبات به حق خانواده های قربانیان پیگیری لازم را انجام دهد.

نهایتاً قرار شد که کمپینی با همت خانه سینما و همراهی دیگر خانه های هنر و موزه صلح در جهت روشن شدن حقایق پشت پرده ماجرا آغاز شود.
 از سوی دیگر خانه موسیقی به دلیل اهمیت موضوع از عموم هنرمندان دعوت می کند فردا بعدازظهر در این گردهمایی ساعت 18 در خانه سینما، خیابان وصال حضور داشته باشند.

کد خبر 308661

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha