همشهری آنلاین: بورس تهران بعد از دو روز ریزش سنگین و بازگشت به کانال ۶۱ هزار واحدی در معاملات امروز صعودی شد و به مدار مثبت برگشت.

Exchange

ایسنا نوشت: در معاملات امروز بورس تهران قیمت سهام برخی شرکتها اندکی رشد کرد و شاخص بورس به مدد رشد قیمت برخی نمادها از روند ریزشی خود فاصله گرفت و به مدار مثبت بازگشت به طوری که در معاملات امروز بعد از چند روز ریزش مداوم، دماسنج تالار شیشه ای سبز رنگ شد و با 248 واحدی افزایش به نیمه 61 هزار واحد رسید.

روند صعودی بورس در حالی امروز تجربه شد که بورس تهران همچنان از ابهامات اقتصادی و کمبود نقدینگی و عدم حمایت از صنایع رنج می برد و سهامدارن خود را از ابتدای سال تا کنون زیان ده های شدید تجربه کرده اند و در انتظار انتشار اخبار مثبت اقتصادی و رفع ابهام از صنایع مختلف بورسی هستند.

در بازار امروز شرکتهای پالایشگاه بندرعباس، نفت و گاز پارسیان، بانک صادرات، بانک ملت، صندوق بازنشستگی، پتروشیمی مبین و بانک تجارت از شرکتهای مثبت بازار سرمایه و موثر در رشد شاخص بودند. در این میان فولاد مبارکه، تاپیکو و سیمان فارس و خوزستان مانع از رشد بیشتر شاخص شدند.

در بازار امروز برخلاف روزهای گذشته ارزش و حجم معاملات رشد کرد به طوری که 106 میلیون سهم به ارزش 285 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به 263 هزار میلیارد تومان رسید.

کد خبر 308173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha