همشهری آنلاین: فرماندار فریدونکنار از برگزاری همایش ۵۰۰ نفری فرمانده‌هان دفاع مقدس استان مازندران و گلستان در این شهرستان خبر داد.

لشکر ۲۵کربلا

به گزارش ایسنا، مهرداد ابراهیمی در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار، اظهار کرد: جنگ تحمیلی از سوی عراق با هدف ساقط کردن جمهوری اسلامی و جلوگیری از انتشار روحیه انقلابی و جنبش‌های اسلامی به دنیا آغاز شد و نیروهای مردمی نقش فعالی در دفاع از شهرهای جنوبی کشور داشتند و صدام آرزوی فتح هفت روزه تهران را با اقدام رزمندگان کشور به گور برد.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: در پنجم مهرماه همایش بزرگ فرمانده‌هان دفاع مقدس استان مازندران و گلستان را در فریونکنار با محوریت فرمانداری میزبانی می‌کنیم.

وی افزود: قرار است 500 فرمانده دوران دفاع مقدس از این دو استان که در لشکر 25 کربلا و تیپ‌های مختلف فرماندهی می‌کردند را در یک همایش یک‌روزه میزبانی کنیم.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان نور، خاطرنشان کرد: راهیان نور بازسازی و یادآوری صحنه‌های جنگ است و نسل جدید به صورت مستمر نیاز به یادآوری دلاوری رزمندگان در دوران دفاع مقدس دارد.

وی با بیان تاثیرگذاری این اردوها، گفت: باید تلاش کنیم تا از اعزام‌های تکراری پرهیز شود و باراولی‌ها و افراد تاثیرگذار را به این مناطق اعزام کنیم.

فرماندار فریدونکنار همچنین در خصوص بازسازی واقعه غدیر در فریدونکنار گفت: در بازسازی واقعه غدیر باید واقعیت‌ها گفته شود و به جای تشدید شدن اختلاف بین سنی و شیعه فضا را تلطیف کنیم.

ابراهیمی یادآور شد: امروز گروه‌های سلفی‌گری به دنبال این موضوع هستند و یکی از دلایل کشتار بی‌رحمانه شیعیان از سوی آنها فاصله‌ای است که بیشن شیعه و سنی ایجاد کرده‌اند.

کد خبر 307532

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha