همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: برای خریداران موتورسیکلت‌های برقی ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

سید جعفر تشکری

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به رونمایی از موتورسیکلت‌های برقی در روز سه‌شنبه (24 شهریور) گفت: برای سهولت و جذب شهروندان به استفاده از این موتورسیکلت‌ها، برق رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

معاون شهرداری تهران اظهار کرد: معاون شهردار تهران اظهار کرد: 18 میلیون و 500 هزار ریال کمک بلاعوض شهرداری در ازای تحویل یکدستگاه موتورسیکلت فرسوده به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گفته تشکری هاشمی، جایگاه برق رایگان برای این موتورسیکلت‌ها در نقاط پرتردد در مناطق 8، 11 و 12 نیز تعبیه می‌شود.
وی افزود: مالکان موتورسیکلت‌ها پارکینگ‌های اختصاصی در مناطق 11 و 12 برای نگهداری بهتر و سیستم شارژ سریع و نرمال نیز در اختیار خواهند داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه اولین سری این موتورسیکلت‌ها در مرحله نهایی شماره گذاری قرار دارند خاطر نشان کرد: نمونه‌هایی از موتورسیکلت‌های برقی که تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده باشند از فردا به طور رسمی به بازار عرضه می‌شوند.

تشکری هاشمی اظهار امیدواری کرد که با حمایت‌های صورت گرفته از سوی شهرداری تهران این موتورسیکلت‌ها جایگاه خود را در بازار به سرعت پیدا کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: در هیچ حوزه اقتصادی از جمله تولید، واردات و فروش دخالت نکرده‌ایم و شهرداری تهران تنها وظیفه خدمت رسانی به این حوزه را برعهده گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد به منظور کاهش آلودگی هوای شهر تهران، موتورسیکلت‌های برقی هر چه سریعتر جایگزین موتورسیکلت‌های فعلی شوند.

قیمت خرید هر دستگاه موتورسیکلت برقی با توجه به نوع آن از 25 میلیون تا 100 میلیون ریال می‌باشد.

براساس این گزارش  شهردار تهران صبح سه شنبه بصورت نمادین تعدادی از موتورسیکلت‌های برقی را شماره گذاری می‌کند.

کد خبر 307240

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha