دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: استاندار ایلام گفت: شهدای ما با آگاهی و درک درست این راه را انتخاب کرده‌اند و همه‌ی ما راه آنان را ادامه خواهیم داد.

دو شهید

به گزارش ایسنا، «محمدرضا مروارید» در مراسم تشییع پیکر شهیدان «حمید رز گوشی» و «لطفعلی مرادحاصلی»، با تسلیت شهادت امام جواد(ع) و خیرمقدم به شهیدانی که بعد از 29 سال به چشم‌انتظاری پدران و مادران و خانواده‌های خود پایان دادند، اظهار کرد: امروز شاهد بازگشت پیکر دو شهیدی هستیم که با خون نهال انقلاب را آبیاری کردند و امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی بابیان ابن که مردم ایلام در دوران دفاع مقدس بارها و حتی روزی 50 نفر از شهدا در زمان دفاع مقدس تشییع می‌کردند، افزود: مردم با گذشته 29 سال از جنگ هنوز پیکر شهدا دفاع مقدس را بر دوش می‌گیرند و در آرامش کامل به خاک می‌سپارند و روحیه‌ی انقلابی خود را حفظ کرده‌اند.

مروارید ادامه داد: این دو عزیز معلم و دانشجو بودند و این نشان می‌دهد که شهدای ما با آگهی و درک درست این راه را انتخاب کرده‌اند و همه‌ی ما باید راه آنان را ادامه خواهیم داد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه اسلام همچنان به شهادت‌طلبی و ایثارگری نیاز دارد به صورتی که ما در خارج از مرزها برای دفاع از اسلام شهید می‌دهیم، خاطرنشان کرد: ما باکسی سر جنگ نداریم اما در هر جای دنیا از مظلومان حمایت خواهم کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلیمن «محمدرضا جوهری» معاون تربیت و آموزش سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز اظهار کرد: شهدا بیشتر عمل می‌کردند تا حرف بزنند و همین ویژگی از شهدایی ما الگوهایی برای تمام نسل‌ها ساخته است.

وی با تأکید بر اینکه نباید راه شهدا فراموش شود، افزود: شهدا به ما درس آزادگی و سرافرازی آموختند و ما تا خون در رگ داشته باشیم پاسدار ایثارگری‌های آنان هستیم.

جوهری بابیان اینکه جایگاه شهدا نزد خدا با هیچ‌چیزی دیگری قابل‌مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: با تمام توان از اسلام و مظلومان در هر کجای دنیا دفاع می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، در ادامه پیام وزیر آموزش‌وپرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران قرائت شد و بعد برادران این شهیدان دل نوشته‌هایی در وصف شهدا قرائت کردند.

کد خبر 307231

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha