همشهری آنلاین: نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با پیروزی در سومین دیدارش راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

karimi

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در 3 وزن دوم که از ساعت 21:30 شب گذشته (جمعه) به وقت ایران در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در اوزان 61، 86 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند که علیرضا کریمی نماینده وزن 86 کیلوگرم با پیروزی در سومین دیدارش راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

در وزن 86 کیلوگرم که 43 کشتی‌گیر روی باسکول رفته‌اند، علیرضا کریمی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر مقابل امیدجان ایسمانوف، نفر سوم آسیا و بازی‌های آسیایی از ازبکستان به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 14 بر 7 از سد پیوتر اینالوف، نایب قهرمان بازی‌های اروپایی از مولداوی گذشت و راهی یک‌هشتم نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 10 بر صفر ویلی تاپانی از فنلاند را شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد.کریمی در این مرحله با ابراگیم آلداتوف قهرمان 2013 جهان از اوکراین مبارزه خواهد کرد.

ایران در روز نخست این مسابقات صاحب یک مدال برنز و سهمیه المپیک توسط سیداحمد محمدی در وزن 65 کیلوگرم شده بود.

به گزارش فارس، از حوادث مهم این وزن می‌توان به شکست جیمی اسپینال نایب قهرمان المپیک لندن از پورتوریکو مقابل سلیم یاشار دارنده مدال برنز 2014 جهان از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر اشاره کرد.

* استفان ورب، دارنده مدال برنز 2013 جهان از مجارستان نیز با نتیجه 9 بر 4 مقابل پیوتر اینالوف، نایب قهرمان بازی‌های اروپایی از مولداوی شکست خورد.

* در دیگر حادثه مهم این وزن سلیم یاشار دارنده مدال برنز 2014 جهان از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر از سد جیمی اسپینال نایب قهرمان المپیک لندن از پورتوریکو را شکست داد.

* همچنین موسی مرتضی علی‌یف نفر سوم اروپا از ارمنستان با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ویلی تاپانی هینو از فنلاند شد.

* جاکوب هربرت نایب قهرمان پان امریکن از آمریکا نیز با نتیجه 6 بر یک به ساندور امیناشویلی نفر سوم بازی‌های اروپایی از گرجستان شد.

 

کد خبر 306879

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha