همشهری‌آنلاین: نمایش اینه قصه‌م به تهیه کنندگی تالار هنر ، نویسندگی و کارگردانی امید نیاز از ۱۵ تا ۲۷ شهریور ماه ساعت ۱۸:۴۵ در سالن کوچک تالار هنر به نمایش در می‌آید.

نمایش آینه قصه‌م در تالار هنر اصفهان به روی صحنه رفت

به گزارش روابط عمومي تالارهنر اصفهان، مراسم افتتاحيه نمايش با حضور هنرمنداني همچون محمد حاتمي، فقيهه سلطاني، رويا بختياري، و جمعي از ديگر هنرمندان تاتر و علاقمندان ... در تالار هنر برگزار خواهد شد كه زنگ افتتاحيه نمايش توسط محمد حاتمي نواخته شد.

داستان نمایش درباره زندگی محمد پسری مبتلا به بیماری سندروم دان است. پدر و مادر او که برای خواستگاری دایی اش از خانه خارج مي‌‌شوند او را با خود نمی برند چون فکر مي‌‌کنند کسر شان است و در این بازه زمانی او را به همسایه مي‌‌سپرند که ...
محمد در خلال نمایش با درون خود روبه رو شده و دچار جنگ و ستیز و کشمکش مي‌‌شود.

اميد نياز كارگردان نمايش افزود: این کار را مي‌‌توان از لحاظ اجرایی تلفیقی از رئال و سورئال دانست که از متدهای روانشناسانه با مشاوره ماندانا مقدم، مشاور و روانشناس در آن استفاده شده است.

نياز ادامه داد : همیشه در جستجوی موقعیت های خاص برای اجرا هستم و اینکه مسئله بچه های سندروم دان مطرح شود همیشه دغدغه من بوده است.

اين كارگردان جوان با بيان دغدغه ها و توانمندی های خاص این کودکان گفت: ما در طول تمرینات این نمایش با توانایی ها ی خاص محمد روبه رو شدیم علاوه بر اینکه سایکودرام کمک زیادی به او کرد و بعد از حضور در این نمایش تغییرات چشمگیری در رفتار و گفتارش اتفاق افتاد؛ به طوري که در طول این نمایش محمد احیا و شاداب شد.

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده، طراح و کارگردان: امید نیاز، دستیار کارگردان: آتنا جعفری، مدير صحنه امين نياز ، گروه صحنه آرا و اجرا : محمد درويش محمدي - بهنام رهبري- پيمان بلاغي، سجاد نادري - فرهاد بهرامي-شقايق قاسمي، عكاس نيما توكلي ،طراح بورشور و پوستر سحر نائيني، موسيقي هومن همامي و بازیگران نمايش : محمد نظری، دینا مصلحی، پیام میرکی و شاهده خدادای.

عموم علاقه‌مندان مي‌‌توانند برای تماشای این نمایش از 15 تا 27 شهریور ماه ساعت 18:45 به تالار هنر اصفهان واقع در ميدان لاله مراجعه نمایند و يا با شماره تلفن 35660888 تماس بگيرند.

این نمایش در روزهای 19 و 20 شهریور ماه در دو سانس 18:45 و 21 اجرا مي‌‌شود. سايت تالار هنر www.arthall.ir مي‌باشد.

کد خبر 306742

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha