سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۵
۰ نفر

اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر شهر شب گذشته با حضور شهردار تهران، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری، تعدادی از هنرمندان سینما و تئاتر و برخی از اعضای شورای شهر برگزار و از منتخبان هنرمند قدردانی شد.

 

  اين جشنواره با نماهنگي در گراميداشت درگذشت هما روستا آغاز شد. محمدباقر قاليباف در ادامه اين جشنواره اعلام كرد: در 7سال اخير هيچ‌كاري را بدون نگاه فرهنگي، اجتماعي و هنري دنبال نكرده‌ايم. در 2سال اخير نيز شتاب كارهاي هنري بيشتر شده است. شهردار تهران از هنرمندان و جوانان خواست تا رشادت‌هاي 8سال دفاع‌مقدس را با كارهاي هنري ماندگار نگه دارند. وي اعلام كرد بيش از 9‌ماه است كه به همكاران خود در سازمان فرهنگي هنري گفته‌ام كه به موضوع تئاتر به‌صورت جدي بپردازند تا تئاتر مردمي‌تر شود.

محمود صلاحي، رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران نيز به ارائه گزارشي از اين جشنواره پرداخت. وي همچنين از راه‌اندازي 12سالن تئاتر در تهران خبر داد كه به‌زودي انجام مي‌شود. پس از اين علي نصيريان با بيان سرگذشت تئاتر ايران و زحمت‌هاي داوود رشيدي در اين عرصه از شهرداري تهران به‌منظور فراهم آوردن موقعيت‌هاي لازم براي تئاتر شهري قدرداني و تشكر كرد. از طرف شهرداري تهران نيز هديه‌اي به همسر داوود رشيدي تقديم شد.

کد خبر 308790

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha