چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیئت اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد: رژیم صهیونیستی طی ماه آگوست (مرداد/شهریور) ۴۲ کودک فلسطینی را به زندان انداخت.

صهیونیستی۴۲

به گزارش پایگاه خبری رادیو فلسطین، إبراهیم الأعرج وکیل هیئت اسرا و آزادگان فلسطین روز چهارشنبه، گفت: رژیم صهیونیستی طی ماه آگوست 42 کودک فلسطینی را به زندان عوفر انتقال داد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در این ماه از نظر زندانی کردن کودکان فلسطینی رکورد زد.

الاعرج اضافه کرد: سن 13 نفر از این کودکان زیر 15 سال است و 23 نفر از آن ها پس از نیمه شب در خانه هایشان دستگیر شده بودند.

این وکیل فلسطینی خاطر نشان کرد که پنج نفر از این کودکان در پست بازرسی ها ، چهار نفر در خیابان و 9 نفر دیگر پس از اخطاریه قبلی زندانی شده اند.

از سوی دیگر اکرم حامد نماینده اسرای نوجوان در زندان های رژیم صهیونیستی گفت: شش نفر از اسرای نوجوان بیمار هستند و هشت نفر از این اسرا مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند و از 26 نفر دیگر نیز بازجویی های سختی صورت گرفته است.

حامد خاطر نشان کرد: طی ماه اگوست 21 کودک فلسطینی به شش تا 19 ماه زندان محکوم شدند و این احکام همراه با جریمه نقدی نیز بوده است.

وی در پایان گفت: زندان عوفر به دلیل افزایش بازداشت های اخیر، پر از زندانی های فلسطینی شده است.

رژیم صهیونیستی سال گذشته بیش از هزار و 400 کودک فلسطینی را بازداشت کرد که 200 نفر از آنان همچنان در بازداشت به سر می برند.

رژیم صهیونیستی پیوسته و به دلایل واهی اقدام به بازداشت فلسطینی ها می کند و این در حالی است که صهیونیست هایی که به فلسطینی ها حمله می کنند، به ندرت بازداشت یا محاکمه می شوند.

مرکز حقوق بشر و اسرای احرار فلسطین پیشتر اعلام کرده بود که رژیم اشغالگر قدس طی شش ماه نخست سال جاری میلادی، با حمله به شهروندان فلسطینی، 22 فلسطینی را به شهادت رسانده است.
این مرکز افزود: در این مدت همچنین دستکم دو هزار و 456 فلسطینی بازداشت شده اند که ساکنان بیت المقدس رتبه نخست را میان بازداشتی ها داشته اند.

صهیونیست ها طی شش ماه اخیر، 150 زن فلسطینی را نیز بازداشت کردند که بیشتر در بیت المقدس بوده است.

صهیونیست ها همچنین در این مدت دست کم 165 کودک فلسطینی را دستگیر کرده اند که بیشتر این بازداشت ها در شهرهای بیت المقدس و الخلیل صورت گرفته است.

کد خبر 306695

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha