همشهری آنلاین: فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش از حضور این گروه و یکان های وابسته به آن در مناطق حساس و مهم کشور با آمادگی کامل خبر داد.

حسام الدین عباسپور

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم حسام الدین عباسپور در خصوص آمادگی رزمی یکان پدافندی نیروی زمینی ارتش گفت: گروه 99پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش در راستای ارتقای آمادگی رزمی خود به مانند دیگر نیروهای مسلح تلاش می کند و امروز در سطح آمادگی رزمی خوبی نسبت به گذشته است.

وی ادامه داد: تجهیزات گروه 99 از نظر قدرت آتش و قدرت تحرک در سطح خوبی قرار دارد و ما در برابر تهدیدات و اتفاقات منطقه تجهیزات خود را به روز رسانی کردیم و علاوه بر این از نظر نیروی انسانی نیروهای متخصص و فنی در اختیار داریم و از این بابت گروه 99 پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش جایگاه بسیار خوبی را برای خود ترسیم کرده است.

امیر سرتیپ دوم عباسپور به آمادگی کامل و حضور پر صلابت یکان های تحت امر در مناطق حساس کشور اشاره کرد و گفت: در مناطق حساس کشور یکان های گروه 99 با آمادگی کامل حضور دارند از جمله در 5 نقطه از استان های کشورکه نیروگاه های هسته ای وجود دارد که حفاظت و پدافند هوایی آنان بر عهده گروه 99 است.

گروه 99 پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با سامانه های ضد هوایی خود، پوشش هوایی و پدافند ارتفاع پست در شرایط جنگ و صلح در مناطق حساس و مهم کشور را بر عهده دارد.

کد خبر 306409

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha