چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده ناجا گفت: با هماهنگی مسئولان و همکاری استاندار کرمان، علاوه بر افزایش ظرفیت طرد غیرمجازها، ساماندهی وضعیت اتباع بیگانه را در دستور کار داریم.

به گزارش ايسنا، سردار "حسین اشتری" در حاشیه مراسم معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران درباره وضعیت امنیتی استان کرمان گفت: وضعیت امنیتی استان بسیار خوب است و در مقایسه با سایر استان‌ها رتبه برتری را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی و همدلی بین نیروهای انتظامی و دستگاه‌های قضایی و شورای تامین، وضعیت خوبی را در استان شاهد هستیم و گزارشات نشان از کاهش 5 درصدی جرایم و افزایش 11 درصدی کشفیات در استان دارد.

اشتری با بیان اینکه ناجا یک سازمان جامعه محور است، تصریح کرد: ناجا تعامل بسیار خوبی با رسانه‌ها دارد، ضمن اینکه این ارتباط افزایش خواهد یافت و بدون ارتباط با رسانه‌ها نمی‌توان با مردم ارتباط داشت.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: شناسایی و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز جزو وظیفه نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی است و با هماهنگی استان و پیگیری استاندار این کار در حال انجام است و سعی می‌کنیم ظرفیت بیشتری برای طرد غیرمجازها اختصاص بدهیم و بنا بر ساماندهی وضعیت اتباع بیگانه داریم.

کد خبر 305895

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha