همشهری آنلاین: تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران در چهارمین دیدار خود در دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان برابر ایتالیا مغلوب شد و ملی پوشان از صعود به مرحله بعد ناامید شدند.

تیم ملی والیبال

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال مردان جهان از دوم شهریورماه با حضور 12 تیم در دو گروه مقدماتی در دبی آغاز شده است.

تیم والیبال زیر 23 سال ایران که در سه دیدار قبلی خود دو پیروزی (کره جنوبی و امارات) و یک شکست برابر کوبا به دست آورده بود، در چهارمین دیدار به مصاف لاجوردی پوشان ایتالیا رفت و سه بر یک مغلوب شد.

ملی پوشان ایران در ست دوم 25 بر 15 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 17 و 26 بر 24 مغلوب شدند تا به همان شش امتیاز خود اکتفا کنند و در رتبه سوم جدول بمانند.

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب جواد حسین آبادی، محمد فلاح، پوریا فیاضی، سجاد دهنوی، علیرضا نصر اصفهانی، فردین قلعه وند و رسول شهسواری استفاده کرد.

از هر گروه مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند و تیم ایتالیا با پیروزی برابر ایران 12 امتیازه شد و صعودش به مرحله بعد قطعی شد. در دیگر مسابقه امروز تیم کوبا که 9 امتیاز دارد به مصاف امارات میزبان رقابت‌ها می‌رود و در صورت پیروزی صعودش قطعی خواهد شد.
تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران فردا (شنبه 7 شهريور)در آخرین دیدار دور مقدماتی خود به مصاف مصر می‌رود که اگر کوبا موفق به شکست امارات شود، پیروزی ملی پوشان ایران مقابل مصر باز هم برای صعود ایران تاثیری نخواهد داشت.

همزمان با دیدار دو تیم ایران و ایتالیا، تیم‌های تونس و مکزیک نیز به مصاف یکدیگر رفتند که تونس در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 26 بر 24 به پیروزی رسید.

کد خبر 305279

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha