همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران در اولین بازی خود امارات متحده عربی، میزبان رقابت‌ها را مغلوب کرد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان مقابل میزبان رقابت‌ها، امارات متحده عربی قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 3 بر 0 و امتیازات 25 بر 16، 25 بر 16 و 25 بر 20 حریف خود را از پیش رو بردارد.

بازی ایران و امارات با سوت داور برزیلی آغاز شد و پیمان اکبری ترکیب فردین قلعه‌وند، جواد حسین‌آبادی، محمد رضی‌پور، سجاد دهنوی، سعید جواهری و پوریا فیاضی را به میدان فرستاد و رسول شهسواری لیبروي ایران بود. تماشاگرانی در حدود 600 نفر به سالن آمده بودند که نزدیک به 200 نفر آن را ایرانی‌ها تشكيل مي‌دادند.

بعد از پیروزی ایران در 2 ست ابتدایی بازی، پیمان اکبری تصمیم گرفت محمدرضا حسینی‌پویا، علیرضا نصراصفهانی، مصطفی باقری و نوید جعفرزاده را به میدان بفرستد و این بازیکنان با درخشش خود توانستند ثابت کنند ایران در این مسابقات یک تیم آماده هم بیرون از زمین دارد.

در سایر بازی‌های گروه A کوبا 3 بر 0 مقابل کره جنوبی به پیروزی رسید و ایتالیا هم 3 بر 1 مصر را شکست داد. در گروه B هم تیم‌های برزیل، روسیه و ترکیه توانستند به ترتیب مقابل مکزیک، تونس و آرژانتین به برتری برسند و تمامی آنها 3 امتیاز بازی را از آن خود کردند.

با پیروزی ایران در اولین بازی قهرمانی زیر 23 سال جهان، شاگردان پیمان اکبری موقتا صدرنشین گروه A شدند. ایران روز سه‌شنبه رو در روی کره جنوبی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 304998

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha