همشهری آنلان: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تاکنون اقدامات لازم جهت رفع مشکلات بیمه‌شدگان در بنیاد شهید انجام شده و در این زمینه چند بیمارستان تخصصی در تهران آماده پاسخگویی به مشکلات جانبازان هستند.

سید محمد علی شهیدی محلاتی

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی امروز (سه‌شنبه، سوم شهریور ماه) در مراسم ادای احترام به مقام شهدا بیان کرد: استان همدان با 90 درصد پیشرفت در طرح ساماندهی گلزار شهدا جزو برترین‌های کشور بوده و تا پایان سال 94 می‌تواند با تکمیل این طرح اولین استان ساماندهی شده باشد.

وی افزود: در کشور 19 هزار و 613 گلزار شهید موجود است و بیش از 11 هزار گلزار ساماندهی شده و 525 گلزار دیگر تا پایان سال 94 ساماندهی خواهد شد و اگر اعتبارات لازم تخصیص داده شود، این تعداد بیشتر نیز خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید با اشاره به صندوق بیمه سلامت ویژه ایثارگران و جانبازان گفت: تا کنون اقدامات لازم جهت رفع مشکلات بیمه‌شدگان در بنیاد شهید انجام شده و در این زمینه چند بیمارستان تخصصی در تهران آماده پاسخگویی به مشکلات جانبازان هستند. همچنین طبق گزارشات مرکز پژوهش بنیاد شهید 90 درصد میزان پاسخگویی به نیاز مشکلات درمانی جانبازان افزایش یافته و افراد با رضایت بیشتری از خدمات صندوق بیمه استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی بیان کرد: از خانواده‌های جانبازان و ایثارگران استان همدان می‌خواهم تا اگر خدمات‌درمانی استان همدان پاسخگوی مشکلات آن‌ها نیست به مراکز درمانی در تهران مراجعه کنند، چرا که این مراکز ازحضور پرفسورهای توانمندجهانی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید کشور خاطرنشان کرد: اگر امروز در بحث مسائل هسته‌ای موفق هستیم نتیجه ایثار و فداکاری خانواده شهدا و خانواده دانشمندان هسته‌ای در کشور بوده و ملت ایران باید بکوشد دِین خود را به این بزرگواران ادا کنند. آسایش و آ‌رامش کشور در شرایط آشوب منطقه را مدیون زحمات کسانی است که با عزت، احترام و فداکاری توانستند امنیت را به جامعه هدیه دهند.

کد خبر 305057

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha