به‌دنبال دستگیری سارقان مسلح طلافروشی خانی‌آباد و اعتراف آنها به سرقت و قتل یک مرد، در ادامه تحقیقات راز دومین جنایت آنها نیز فاش شد.

متهم

بررسي‌ها حكايت از اين دارد كه يكي از متهمان باند به نام دانيال براي كشتن مردي در بروجرد استخدام شده و با دريافت پول دست به قتل زده بود. سارقان مسلح خاني آباد 4مرد جوان هستند كه 19مردادماه درحالي‌كه سرتا پا سياه پوشيده بودند به يك طلافروشي در خاني‌آباد حمله كردند و با تيراندازي دست به سرقت 5كيلو طلا زدند. اعضاي اين باند در جريان 8روز بررسي‌هاي تخصصي در شمال كشور دستگير شدند و بعد از دستگيري آنها مشخص شد كه يكي از سارقان مدتي قبل در خيابان سيزده آبان در يك درگيري و به‌خاطر چشم تو چشم شدن دست به قتل جواني زده بود.

سارق دستگير شده به اين جنايت اعتراف كرد اما اين همه اعترافات او و همدستانش نبود. درحالي‌كه بازجويي از متهمان ادامه داشت معلوم شد يكي از آنها كه هنگام دستگيري خودش را داوود معرفي كرده بود، در حقيقت دانيال نام دارد. كشف اين حقيقت، باعث شد كه مأموران تحقيقات خود را روي اين مرد متمركز كنند و طولي نكشيد كه معلوم شد دانيال به اتهام مشاركت در قتلي در بروجرد، از ارديبهشت‌ماه سال گذشته تحت تعقيب پليس آگاهي اين شهرستان قرار داشت.

او براي اينكه رازش فاش نشود خودش را با نام جعلي معرفي كرده بود. با اين اطلاعات، تحقيقات ادامه يافت و مشخص شد كه دانيال در اين جنايت مرد 60ساله‌اي را در شهرستان بروجرد با شليك گلوله به قتل رسانده است. اين در حالي بود كه مأموران پليس بروجرد پس از جنايت پسر مقتول را به‌عنوان مظنون بازداشت كردند و او اعتراف كرد كه با استخدام مردي به نام حسين از او خواسته بود در ازاي دريافت 50ميليون تومان پدرش را به قتل برساند.

وقتي حسين دستگير شد، اعتراف كرد كه عامل اصلي جنايت دانيال است و او با دريافت پول قتل را مرتكب شده اما اين در حالي بود كه دانيال پس از دستگيري حسين فراري شده بود. با افشاي اين حقيقت دانيال ناچار به اقرار شد و گفت: وقتي حسين به من پيشنهاد قتل در ازاي دريافت پول داد، قبول كردم. شب حادثه همراه او به كمين مقتول نشستيم. من ترك موتور بودم و حسين راننده. وقتي مقتول رسيد با اسلحه جنگي كلاش كه همراهم بود مقتول را به رگبار بستم و پس از آن متواري شديم.

به گفته سرهنگ كارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، تحقيقات از متهم دستگير شده از سوي مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران ادامه دارد.

کد خبر 304801

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha