سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو در دیدار برگشت سوپرجام باشگاه‌های اسپانیا برابر بارسلونا به تساوی رسید تا به لطف پیروزی پرگل در دیدار رفت جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

Football

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیک بیلبائو از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز سه‌شنبه (27 مرداد) دیدار برگشت سوپرجام باشگاه‌های اسپانیا را در ورزشگاه نیوکمپ برگزار کردند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

بارسلونا که با شکست سنگین دیدار رفت گام در بازی برگشت گذاشت، بسیار امیدوار بود تا با پیروزی پرگل در بازی برگشت جام قهرمانی را بالای سر ببرد، اما نتوانست به هدف خود برسد.

این تیم در دقایق پایانی نیمه اول دروازه حریف را باز کرد تا به نیمه دوم امیدوار شود. لیونل مسی در دقیقه ۴۴ تک گل بارسلونا را به ثمر رساند.

با شروع نیمه دوم و در شرایطی که بارسا برای رسیدن به گل‌های بیشتر تلاش می‌کرد، ژرارد پیکه در دقیقه ۵۷ از سوی داور مسابقه اخراج شد تا کار شاگردان انریکه برای رسیدن به تعداد گل‌های بیشتر سخت شود. با این حال آنها تیم برتر میدان بودند.

درحالی که بارسلونا تلاش می‌کرد با وجود ۱۰ نفره بودن بر تعداد گل‌هایش بیفزاید، در دقیقه ۷۵ اشتباه مدافعين این تیم در یارگیری باعث شد آریتز آداریز در یک رفت و برگشت توپ را تبدیل به گل تساوی کند. البته چند دقیقه بعد تیم اتلتیک هم با اخراج کیکه سولا ۱۰ نفره شد، اما بارسایی‌ها نتوانستند در دقایق باقی مانده به گل برتری دست پیدا کنند.

بارسلونا که بازی رفت را با نتیجه باورنکردنی ۴ بر صفر واگذار کرده بود، با تساوی در بازی برگشت در مجموع نتیجه را ۵ بر ۱ به حریف خود واگذار کرد و از کسب پنجمین جام متوالی باز ماند.

این تیم پیش‌تر قهرمانی لالیگا، کوپا دل‌ری، لیگ قهرمانان و سوپرجام اروپا را از آن خود کرده بود و دو جام «سوپرجام اسپانیا» و «جام باشگاه‌های» جهان را پیش روی داشت تا با قهرمانی در آنها شش‌گانه سال را فتح کند.

 

کد خبر 304292

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha