چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نویسنده «بازی تاج و تخت» گفت که منتظر دیدن یک پایان سراسر خونریزی و خشن نباشید.

سریال

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از ايندپندنت هر کسی که سریال «بازی تاج و تخت» را دیده باشد، می‌داند این فیلم سرشار از صحنه‌های خشن و پر از خون‌ریزی است. بر همین اساس بسیاری انتظار دارند، نویسنده این اثر پایانی مرگبار و وحشی برای این سریال در نظر گرفته باشد. با تمام این تفاسیر جرج آرآر مارتین گفت که پایان «بازی تاج و تخت» این گونه نخواهد بود و داستان این سریال با تاثیر از پایان «ارباب حلقه‌ها» پایانی تلخ و شیرین خواهد داشت.

مارتین به آبزرور گفت : «من هنوز پایان داستان را ننوشته‌ام. من پیش از نیز گفته‌ام که پایانی که برای این کار در نظر گرفته‌ام به نوعی تلخ و شیرین است. همه می‌دانند که جی‌آر‌آر تالکین اثر زیادی روی من داشته است،  و من نیز شیوه‌ او را برای پایان دادن به داستان «ارباب حلقه‌ها» می‌پسندم.»

مارتین در ادامه حرف‌هایش گفت : «داستان با پیروزی به پایان خواهد رسید، اما نه یک پیروزی کاملا شیرین.»

بر خلاف فیلم «ارباب حلقه‌ها» که هابیت‌ها در پایان به سرزمین خود بازمی‌گردند، در کتاب تالکین، که تاثیر بسیار زیادی روی مارتین گذاشته است، سارومان جادوگر سفید، بر سرزمین آنها مسلط می‌شود. تنها زمانی سرزمین آنها به حالت طبیعی بازمی‌گردد که سارومان کشته شده است.

چگونه می‌توان از پایان این کتاب، انتهای سریال «بازی تاج وتخت» را حدس زد؟ می‌بایست منتظر بمانیم و ببینیم، هرچند زمان زیادی تا پایان کار پیش روی تماشاگران این مجموعه است.

کد خبر 303765

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha