سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: توافق یونان و حامیان مالی این کشور درباره بسته نجات مالی سوم که قرار است در اختیار آتن قرار گیرد باعث شد ارزش یورو در برابر دلار، در معاملات روز سه شنبه افزایش یابد.

euro dollar

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، هر یورو در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن، در مقابل یک دلار و 10 سنت و 31 واحد پایه یک سنت خرید و فروش شدکه نسبت به پایان معاملات روز گذشته این بازار، نسبت برابری بیشتری است. ارزش برابری این دو ارز در پایان معالات روز گذشته به نسبت یک یورو به یک دلار و 10 سنت و 19 واحدپایه یک سنت بود.

ارزش برابری واحد پول اروپا با ین نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن افزایش یافت، به گونه ای که ارزش برابری این جفت ارزی به نسبت یک یورو به 137 و 71 صدم ین بود. ارزش برابری این دو ارز در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک یورو به 137 و 31 صدم ین بود.

ارزش دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن افزایش یافت، به ترتیبی که ارزش برابری این دو ارز در اواسط معاملات امروز به نسبت یک دلار به 124 و 86 صدم ین بود، حال آنکه ارزش برابری این زوج ارزی در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک دلار به 124 و 62 صدم ین بود.

کد خبر 303656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد‌ جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha