پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: جهاددانشگاهی و شهرداری قمصر نشست هماهنگی با هدف توسعه گردشگری شهر قمصر و شناخت هر چه بیشتر جاذبه‌ها و اماکن فرهنگی، تاریخی و طبیعی این شهر برگزار کردند.

شهر قمصر

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (istta)، نخستین نشست هماهنگی با هدف توسعه گردشگری شهر قمصر با مشارکت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران و شهرداری و شورای شهر قمصر برگزار شد.

در این نشست که با حضور دكتر مهدي فيض، معاون فرهنگي جهاددانشگاهی، مهندس حميدرضا صادقي شهردار قمصر، شهردار قمصر، رحیم یعقوب‌زاده، رئیس مرکز گردشگری علمي - فرهنگي دانشجويان ايران و رئيس و اعضاي شوراي شهر قمصر برگزار شد، به ضرورت انجام پژوهش‌ها برای توسعه گردشگري قمصر با رویکرد علمي، فرهنگي و تفريحي و شناخت هر چه بیشتر جاذبه‌ها و اماکن تاریخی تأکید شد.

اعضای حاضر در این نشست ضمن بررسي جايگاه گردشگري شهر قمصر در سطح كشور و پتانسل اين شهر در شاخه ها و ابعاد مختلف گردشگري، گسترش همكاري هاي بين مركز گردشگري علمي - فرهنگي دانشجويان ايران وابسته به جهاد دانشگاهي و شهرداري قمصر و انجام پژوهش هاي كاربردي در خصوص اماکن گردشگري این شهر را مورد تأکید قرار دادند.

شهر قمصر با وجود آثار تاريخي و فرهنگي منحصر به فرد و دارا بودن آب و هوای کاملاً معتدل در فصل بهار و تابستان و سرمای ملایم در فصل زمستان و جاذبه هاي گردشگري بكر و كمترشناخته شده طبيعي، از زیباترین شهرهاي کشور است كه در طول سال گردشگران زيادي را خاصه در هنگام مراسم گلاب گيري به خود جذب مي‌كند.

کد خبر 303228

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha