دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۸
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: بعد از انتخاب پرویز مظلومی به‌عنوان سرمربی جدید استقلال، تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه نسبت به این انتخاب اعتراض کردند و حتی انتقادهای آنها همچنان هم ادامه دارد.

پرویز مظلومی

پيشكسوتان استقلال معتقدند مظلومي با حمايت‌هاي منصور پورحيدري به‌عنوان سرمربي استقلال انتخاب شد و اين در حالي است كه سرمربي فعلي استقلال بعد از كنار رفتن امير قلعه‌نويي، آخرين گزينه مورد نظر استقلال بود.فشارها روي پورحيدري در اين چند هفته به حدي بود كه او در نهايت سكوت خودش را شكست تا در مورد اين ابهامات و انتخاب سرمربي استقلال حرف بزند. پورحيدري مي‌گويد: متأسفانه در اين مدت حرف و حديث‌هاي زيادي درمورد اين موضوع مطرح شد ولي من ترجيح مي‌دهم درمورد اين موضوع به‌طور شفاف حرف بزنم تا خيلي چيزها روشن شود. همانطور كه مي‌دانيد به من حكم دادند تا از گزينه‌هاي استقلال برنامه بگيرم. آن زمان عليرضا منصوريان با نفت تهران درگير بازي‌هاي آسيايي بود و بعدها مديرعامل باشگاه با اين مربي صحبت كرد. درنهايت هم همه مي‌دانند كه شرايط حضور او در استقلال فراهم نشد.

  • تماس با سرمربي قهرمان

پورحيدري اما از يك راز مهم پرده برمي‌دارد و مي‌گويد: البته من اينجا بايد به موضوعي اشاره كنم كه تا الان هيچ صحبتي درمورد اين موضوع نكرده‌ام. من براي مربيگري استقلال نخستين نفر به حسين فركي زنگ زدم و شايد هم الان راضي نباشد كه اين موضوع را رسانه‌اي كردم.

دو روز از جراحي زانوي فركي گذشته بود كه من با او صحبت كردم. البته فركي در آن زمان به من گفت كه شرايط حضور در استقلال را ندارد. البته من حق را به او مي‌دهم چون شرايط استقلال در آن روزها واقعا نابسامان بود و فركي هم به‌عنوان يك مربي حق داشت خودش را درگير اين مسائل نكند. فقط خواستم اين موضوع را عنوان كنم كه روشن شود براي سرمربيگري استقلال چه پيشنهادي داشتم.

پورحيدري در قسمت ديگري از حرف‌هايش خاطرنشان مي‌كند: اگر گزينه من پرويز مظلومي بود پس چرا در همان ابتدا پيشنهاد جذب او را به باشگاه ندادم تا قال قضيه كنده شود؟ بعد از آن بحث حضور مربي خارجي مطرح شد كه درنهايت اين موضوع هم منتفي شد. درنهايت گزينه‌هايي مثل پرويز مظلومي، جواد زرينچه، مجيد نامجومطلق و فيروز كريمي ماندند. اين همه اتفاق افتاد و مظلومي درنهايت انتخاب شد، آيا من اين مربي را به استقلال تحميل كردم؟شما برويد از آقاي افشارزاده سؤال كنيد، او شاهد است و مي‌تواند همه حقايق را بگويد. من هيچ اطلاعي از انتخاب مظلومي به‌عنوان سرمربي استقلال نداشتم. يك روز با من تماس گرفتند و گفتند كه او به‌عنوان سرمربي انتخاب شده است ولي با صراحت مي‌گويم كه هيچ نقشي در اين مورد نداشتم.

  • بيك‌زاده و صادقي راهي صبا شدند

پرويز مظلومي مدتي پيش هاشم بيك‌زاده را در ليست مازاد خود قرار داد اما در ادامه خواهان ادامه حضور او در استقلال شد. در نهايت اين بازيكن ديروز از استقلال جدا شد تا به صبا برود.اميرحسين صادقي هم ديروز بعد از گرفتن رضايت‌نامه‌اش از استقلال به صباي‌قم پيوست تا شاگرد علي دايي شود.

کد خبر 302206

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha