امیرحسین اعظمی: هواداران استقلال در انتظار رونمایی از این تیم در فصل جدید لیگ برتر هستند، تیمی که بعد از ۲سال پیاپی ناکامی، حالا صبر هوادارانش را از بین برده و با این وضعیت پرویز مظلومی یکی از سخت‌ترین سال‌های مربیگری‌اش را در پیش خواهد داشت.

فوتبال-استقلال

تيم او در بازي‌هاي دوستانه هم از لحاظ هماهنگي تيمي و‌نتيجه‌گيري، وضعيت مطلوبي نداشته اما او اميدوار است كه استقلال تا شروع ليگ به آمادگي نسبي برسد.روز پنجشنبه شايعاتي درخصوص قهر اين مربي به‌دليل حل نشدن مشكلات مالي استقلال مطرح شد اما خودش اين موضوع را تكذيب مي‌كند:« من تازه به استقلال آمده‌ام، مگر مي‌شود نيامده قهر كنم؟ جلسه مهمي داشتم كه بايد در آن حاضر مي‌شدم. با توجه به اينكه تمرين‌ سبك بود، كار را به همكارانم سپردم و خودم به جلسه رفتم.قهر من صحت ندارد.» گفتني است كه مسئولان استقلال 2روز پيش جلسه‌اي با سبك دست عضو هيأت مديره اين باشگاه برگزار كردند، او مي‌گويد: «جلسه من با مظلومي به‌دليل تعهد و قول‌هايي بوده كه او به بازيكنان بابت مسائل مالي داده بود و ما در اين نشست تاريخ پرداختي به بازيكنان را نهايي كرديم. مشكلي بابت مسائل مالي نخواهيم داشت.»

  • توافق با پرواويچ و ماندن كريمي

استقلال براي تقويت خط حمله با يك مهاجم كروات هم به توافق رسيده است.بهرام اميري عضو كميته نقل و انتقالات باشگاه استقلال مي‌گويد:« اين بازيكن امروز به ايران مي‌آيد. توافقاتي صورت گرفته اما قراردادي امضا نشده است. بايد با او صحبت‌هاي نهايي را انجام دهيم.»گفتني است كه يعقوب كريمي هم قرار است در استقلال بماند.او كه براي پرداخت مبلغ رضايت‌نامه‌اش به باشگاه سپاهان براي پيوستن به استقلال دچار مشكل شده بود و انتظار داشت باشگاه استقلال اين پول را پرداخت كند، با مسئولان استقلال به توافق رسيد كه بخشي از رضايت‌نامه را‌خودش پرداخت كند.هاشم بيك‌زاده و اميرحسين صادقي اما وضعيتي مبهم در استقلال دارند ولي مظلومي همچنان تأكيد به رفتن آنها دارد، هر چند كه استقلالي‌ها بايد اين دو بازيكن را راضي كنند.

استقلال در حالي ليگ را شروع خواهد كرد كه‌بايد در هفته دوم به مصاف ملوان و امير قلعه‌نويي برود. اين بازي، يك تقابل زودهنگام براي تسويه‌حساب‌هاي شخصي خواهد بود هر چند كه مظلومي دوست ندارد از حالا حاشيه‌هاي اين مسابقه بالا برود.او مي‌گويد:« اين مسابقه هم مثل بازي‌هاي ديگر است و اصلا حساس نيست.زندگي مگر چقدر ارزش دارد كه دنبال اين حرف‌ها باشيم؟من به‌عنوان سرمربي استقلال، پيش از آغاز بازي ملوان به سمت قلعه‌نويي خواهم رفت.بالاتر از اين را مي‌گويم و كل تيم ما قبل از بازي به سمت نيمكت ملوان مي‌روند و با قلعه‌نويي خوش و بش مي‌كنيم.»او درباره اينكه برخي بازيكنان فعلي استقلال رابطه خوبي با قلعه‌نويي ندارند تأكيد مي‌كند:« گذشته‌ها گذشته است. مطمئن باشيد تصاوير خوب و به يادماندني از اين بازي براي هواداران استقلال ثبت خواهد شد.»

کد خبر 301925

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha