همشهری آنلاین: اعتصاب ۲۴ ساعته خلبانان و خدمه پرواز شرکت هواپیمایی آلیتالیا به حذف ۶۰ درصد پروازها در فرودگاه بین المللی لئوناردو داوینچی شهر رم انجامید.

اعتصاب خلبانان آلیتالیا به حذف ۶۰ درصد از پروازها انجامید

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری، این اعتصاب در پی فراخوان اتحادیه صنفی Anpac انجام شد.

شرکت هواپیمایی آلیتالیا نیز با لغو 15 درصد از کل پروازهای روز جمعه، اعتصاب خلبانان و خدمه پرواز را بی احترامی به مسافران تابستانی و سایر کارکنان که در ماه های اخیر بخاطر آتش سوزی فرودگاه رم مجبور به فداکاری شده بودند، خواند.

آلیتالیا همچنین با اعلام اینکه توافقی در 21 ژوییه (30 تیر) یک با 6 اتحادیه صنفی مهم این بخش امضا شد که بر اساس آن از ماه سپتامبر آینده یک ساختار پرداختی جدید برای خلبانان و خدمه پرواز برای پروازهای داخلی در نظر گرفته می شود، این اعتصاب را یک بهانه جویی عنوان کرد.

این در حالیست که خلبانان و خدمه پرواز آلیتالیا دلیل اعتراض خود را پاسخگو نبودن این شرکت به درخواست های مشروع همکارانشان در شرکت 'سیتی لاینر' و فقدان تضمین سطح اشتغالی کنونی کارکنان خواندند.

اعتصاب خلبانان آلیتالیا در حالی برگزار می شود که موج جدید مسافران تابستانی فرودگاه های این کشور را در بر گرفته که خود به سرگردانی هزاران نفر در فرودگاه ها و ایجاد نارضایتی های شدید منجر شده است.

 

کد خبر 301863

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha