همشهری آنلاین: هادی پور در وزن ۵۴- و عمیدی در وزن ۸۷- کیلوگرم مسابقات به ترتیب صاحب مدال های طلا و نقره شدند.

Hadipoor

آرمين هادي پور، تكواندوكار وزن اولي كشورمان با شكست تمامي رقبايش بر سكوي قهرماني سبك وزنان ايستاد.

تكواندوكار وزن 54- كيلوگرم كشورمان براي كسب نشان ز طلا ابتدا دو نماينده از كره جنوبي را با نتايج 16 بر 6 و 19 بر 2 از پيش رو برداشت، سپس "واسبر راساد" از فيليپين را 27 بر 4 برد تا راهي مرحله يك چهارم شود.

هادي پور در ادامه بار ديگر در يك مبارزه يك طرفه، قدرت تكواندوي ايران را به رخ نماينده كره جنوبي كشيد و با نتيجه 19 بر 4 برنده از شياپ چانگ خارج شد و به  نيمه نهايي رسید.

او در مرحله ماقبل فينال 19 بر 7 از سد "جنار توريلوس" از فيليپين گذشت و در مرحله فينال هم با پيروزي 21 بر 9 در پايان راند دوم، آن هم مقابل نماينده كره جنوبي با شايستگي مدال طلا را به گردن آويخت.

نماينده شايسته كشورمان با اين طلاي ارزشمند 20 امتياز به اندوخته‌هاي خود در رنكينگ المپيك اضافه كرد.

همچنین اميد عميدي با كسب 4 پيروزي و يك شكست؛ نايب قهرمانِ وزن هفتم شد.

تكواندوكار شايسته كشورمان براي كسب مدال نقره اين مسابقات پس از اين كه اولين حريفش از كره جنوبي در شياپ چانگ حاضر نشد، در ادامه 3 پيروزي ارزشمند (راند طلايي، 9 بر ي1 و 15 بر 3) مقابل تكواندوكاران كشور ميزبان به دست آورد و راهي فينال شد.

عميدي در مرحله نهايي، علي رغم شايستگي 9 بر 5 نتيجه را به "جسور بايكازوف" ازبكستاني، نايب قهرمان جهان در سال 2015، قهرمان آسيا و بازي هاي آسيايي در سال 2014 و نفر اول رنكينگ المپيكي وزن چهارم واگذار كرد و به مدال نقره دست يافت.

هوگوپوش وزن 87- كيلوگرم كشورمان با كسب اين مدال ارزشمند، 12 امتياز به رنكينگ المپيكي خود اضافه كرد.

کد خبر 301778

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha