همشهری آنلاین: تکواندوکار وزن ۷۴- کیلوگرم کشورمان با ۴ پیروزی متوالی برابر تکواندوکاران کره جنوبی، در مرحله نیمه نهایی و در راند طلایی نتیجه را به نماینده کشور میزبان واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

A.NasreAzadani

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، در ادامه پنجمين روز از تورنمنت آزاد كره‌جنوبي (G2)، عليرضا نصرآزاداني با چهار پيروزي و يك شكست مدال برنز اين وزن را به گردن آويخت.

كاپيتان تيم ملي تكواندوي كشورمان كه در نخستين گام در راند طلايي نماينده كره جنوبي را برده بود، در ادامه نيز با نتايج 12 بر 8، 13 بر 12 و 10 بر 8 از سد ديگر تكواندوكاران كشور ميزبان گذشت و راهي مرحله نيمه نهايي شد.

او براي راه‌يابي به فينال اين مسابقات بازهم يكي ديگر از تكواندوكاران كره جنوبي را پيش رو داشت كه پس از تساوي در پايان راند سوم، در راند طلايي نتيجه را واگذار كرد و مدال برنز را به دست آورد.

نصرآزاداني با اين مدال ارزشمند، 7.2 امتياز به اندوخته‌هاي خود در رنكينگ المپيك اضافه كرد.

در اين روز نماينده ديگر كشورمان، سيد محمد رفيعي پس از دو پيروزي برابر نمايندگان كانادا (9-6) و كره جنوبي (14-8)، در راند طلايي به تكواندوكار آذري باخت و از دور رقابت‌ها كنار رفت.

تورنمنت آزاد كره جنوبي G2 است و دارندگان مدال طلا 20 امتياز، مدال نقره 12 امتياز و مدال برنز 7.2 امتياز در راستاي افزايش رنكينگ المپيكي براي كسب سهميه ريو 2016، به دست خواهند آورد.

 

کد خبر 302221

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha