پنجشنبه ۸ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: خریداران خارجی، علاقه‌مند به خرید یکی از جزایر کوچک مجمع‌الجزایر قناری در اسپانیا واقع در شمال غرب سواحل آفریقا هستند که به تازگی برای فروش گذاشته شده‌است.

این موضوع را خبرگزاری روسی نووستی به نقل از نماینده کمپانی فروش املاک Look&Find اعلام کرده‌است.ظاهراً روس‌ها هم مشتری پر و پا قرص این جزیره‌اند. [روسیه سرزمین مینی‌ میلیاردرها]

نماینده این کمپانی گفته جزیره مونتانیا کلارا که در اثر فوران آتش‌فشان ایجاد شده و مساحت آن 2.7 کیلومتر مربع است و در شمال جزیره لانساروتی قرار دارد، حدوداً به قیمت 9 میلیون یورو به فروش می‌رسد.

وی توضیح داده مونتانیا کلارا که ساخت و ساز در آن ممنوع است، توسط صاحبان آن، نوادگان "ماریانو لوپز سوکاس" که این جزیره را 50 سال قبل خریده بود، به فروش گذاشته شده‌است.

به گفته او، این جزیره مانند گوشه‌ای از بهشت است، در آن پرندگان مختلفی زندگی می‌کنند و حتی دریاچه کوچکی هم در آن واقع است. تا کنون خریداران بالقوه از چند کشور اروپایی و از جمله از روسیه با ما تماس گرفته‌اند.

او افزود که به احتمال زیاد این جزیره را دولت اسپانیا خریداری کند، اما تا کنون درخواستی نداده‌است.

در ترکیب مجمع الجزایر قناری هفت جزیره بزرگ و شش جزیره کوچک وجود دارند. مردم محلی بیشتر به کار ارائه خدمات به گردشگران مشغولند.

کد خبر 30173

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز