همشهری‌انلاین: تام کاتن، سناتور جمهوری خواه از ایالت آرکانزاس در یک مصاحبه رادیویی از شهروندان آمریکایی خواست از نمایندگان و سناتورهای خود بخواهند به توافق نامه احتمالی هسته‌ای بین ایران و قدرت های جهانی رأی منفی دهند، توافقی که سبب می‌شود تحریم تسلیحاتی سازمان ملل متحد علیه ایران کاهش پیدا کند و همچنین شامل گزینه بازرسی در هر زمان از هر مکان در ایران نمی‌شود.

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، تام کاتن،سناتور جمهوري‌خواه آمريكا درباره توافق هسته‌ای با ایران گفت: طرف‌های شرکت‌کننده همچنان در حال مذاکره درباره توافق احتمالی با ایران هستند. به باور من، این توافق برای آمریکا و برای جهان خطرناک است.

او افزود: این احتمال وجود دارد که روند تاریخ طی چندین دهه بعدی تغییر یابد و به همین دلیل بر این باورم این موضوع تا هفته‌ها در کانون توجه خواهد بود و مردم آمریکا در می‌یابند که باراک اوباما ،رئیس‌جمهور این کشور تا چه میزان از موضع اولیه خود در مذاکرات عقب نشینی کرده است، موضعی که بر اساس آن، ایران می‌بایست برنامه تسلیحات هسته‌ای خود را برچیند. در حال حاضر، ما در حال مدیریت زمانی هستیم که آنها می‌توانند به تسلیحات هسته‌ای دست پيدا كنند.

کد خبر 301002

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha