با شکایت ۵ زن و دختر دیگر از مردان شیطان‌صفتی که با پراید شیشه‌دودی طعمه‌هایشان را ربوده و با تهدید چاقو و چکش مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، تعداد شاکیان این پرونده به ۱۷نفر رسید.

متهم

متهمان 2جوان 21و 25ساله هستند كه با يك پرايد شيشه‌دودي در نقاط مختلف تهران مخصوصا خيابان‌هاي غرب و شمال‌غرب پايتخت مي‌گشتند و زنان و دختراني را كه كنار خيابان منتظر تاكسي بودند طعمه قرار مي‌دادند. يكي از آنها نقش راننده مسافركش و ديگري نقش مسافر را بازي مي‌كرد اما لحظاتي پس از اينكه طعمه‌شان سوار ماشين مي‌شد، با چاقو يا چكش او را تهديد به مرگ مي‌كردند و مي‌ربودند.

متهمان پس از انتقال زنان و دختران به اتوبان‌هاي اطراف تهران، در داخل ماشين به آنها تجاوز مي‌كردند و پس از سرقت پول‌ها و طلاهايشان، همانجا رهايشان مي‌كردند و متواري مي‌شدند. با شكايت تعدادي از قربانيان، تحقيقات كارآگاهان اداره 16پليس آگاهي تهران براي دستگيري مردان شيطان‌صفت شروع شد و مأموران در بررسي‌هاي تخصصي موفق شدند خودروي آنها را شناسايي و متهمان را دستگير كنند.

طي روزهاي گذشته 12زن و دختر با حضور در اداره آگاهي، متهمان را شناسايي و از آنها شكايت كردند و حالا با مراجعه 5شاكي ديگر و شناسايي متهمان از سوي آنها، تعداد افرادي كه در دام سياه اين باند 2نفره گرفتار شده‌اند به 17نفر رسيده و اين در حالي است كه تحقيقات درخصوص اين پرونده زيرنظر قاضي مديرروستا در دادسراي جنايي تهران ادامه دارد.

کد خبر 300750

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha