شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

مرد جوان زمانی که قصد آرام کردن شرور مست را داشت با ضربه شمشیر او، جانش را از دست داد.

متهمان

اين حادثه هولناك نيمه‌شب 22خردادماه در منطقه پلائين در جنوب تهران رخ داد. چند ساعت قبل‌تر از اين حادثه، جوان شروري به نام اصغر به‌دليل چشم تو چشم شدن با چند نفر از جوانان منطقه پلائين به‌شدت درگير شد. اصغر در اين درگيري كتك خورد و پس از آن تصميم گرفت هر طوري شده تلافي كند و انتقام بگيرد.

مرد جوان با عده‌اي از دوستانش تماس گرفت و از آنها خواست همراه وي براي قدرت‌نمايي و انتقام‌جويي راهي منطقه پلائين شوند. او و 3نفر از دوستانش درحالي‌كه شمشير، چماق و چاقو در دست داشتند سوار بر موتور راهي آنجا شدند اماهر چه گشتند هيچ‌يك از آنهايي را كه با اصغر درگير شده بودند نديدند.

اصغر كه مشروبات الكلي مصرف كرده بود شروع كرد به فحاشي و فرياد زدن. او مي‌خواست با اين شگرد طرف ديگر درگيري را از خانه‌اش بيرون بكشد. فريادها و ناسزاگويي‌هاي شرور مست باعث شد عده‌اي از ساكنان محل سراسيمه از خانه‌هايشان خارج شوند. يكي از آنها جواني 27ساله به نام مصيب بود.

او همراه اعضاي خانواده‌اش مقابل در خانه‌شان ايستاده بود و با ديدن اصغر به او نزديك شد و خواهش كرد كه مراعات اهالي محل را بكند و دست از فحاشي و قدرت‌نمايي بردارد. اصغر اما درحالي‌كه شمشيري در دست داشت به مصيب نزديك شد و يك ضربه به پاي راست او زد و مرد جوان روي زمين افتاد. مرد شرور در ادامه به سمت يك خودروي عبوري رفت و با ضربات شمشير، آسيب زيادي به آن رساند و پس از آن سوار موتور شد و همراه دوستانش محل را ترك كرد.

به‌دنبال اين حادثه، مصيب كه دچار خونريزي شديدي شده بود به بيمارستان منتقل شد اما تلاش پزشكان براي نجات جانش نتيجه‌اي نداشت و او تسليم مرگ شد.با مرگ مرد جوان، تيمي از كارآگاهان اداره دهم آگاهي تهران وارد ماجرا شدند و تحقيقات براي شناسايي و دستگيري عاملان اين جنايت شروع شد.

در تحقيق از شاهدان 3جوان 21 و 24ساله كه آن شب همراه اصغر بودند شناسايي و دستگير شدند اما همچنان از عامل اصلي جنايت اثري نبود. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه اين مرد به يكي از شهرهاي شمالي كشور گريخته و قرار است به‌زودي به تهران برگردد. به اين ترتيب صبح 6تيرماه زماني كه او به محل سكونتش بازگشته بود در محاصره پليس گرفتار و دستگير شد. به گفته سرهنگ حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، متهم در بازجويي‌ها به جنايت اعتراف كرد و تحقيقات تكميلي درباره اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 300041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha