جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
۰ نفر

حاشیه‌سازی‌های برنامه «ماه‌عسل» سرانجام کاسه صبر معاون سیما را لبریز کرد و علی‌اصغر پورمحمدی با نگارش نامه‌ای به مدیر شبکه۳ ضمن دادن یک تذکر بسیار جدی خواستار توبیخ کسانی شد که با ۲ انتخاب غلط، مفاهیمی را در برنامه امسال مطرح کرده‌اند که در هیچ‌کدام از برنامه‌های تلویزیون جایی ندارند.

سریال  پایتخت

به‌گزارش همشهري، در شرايطي كه چند روزي است در برخي محافل غيررسمي از انتقاد جدي محمد سرافراز، رئيس سازمان صدا‌و‌سيما به پورمحمدي درباره پخش سريال جنجالي «شمعدوني» سخن به ميان مي‌آيد، معاون سيما هم فرصت را مغتنم شمرد و پس از انتقادهاي فراوان رسانه‌ها به رويكرد امسال‌ماه‌عسل در دعوت از مهمانان جنجالي، نوك پيكان انتقاد خود را به سمت سيدغلامرضا ميرحسيني گرفت.

در بخشي از نامه پورمحمدي به مدير شبكه3 ضمن تعريف و تمجيد از‌ ماه‌عسل چنين آمده است: امسال با وجود جديت شما و گروه برنامه‌ساز براي افزايش كيفيت و محتواي برنامه، متأسفانه 2برنامه و 2 انتخاب غلط شيريني و شهد اين زحمات را كاسته است. از آنجا كه تكرار اينگونه اشتباه‌ها قابل اغماض نيست، با تذكر به شما لازم است ضمن توبيخ عوامل آن انتخاب غلط و نظارت مؤثر بر تصحيح، ارتقا و ادامه مسير خوش‌سابقه اين برنامه اهتمام كنيد.

از سوي ديگر، تهيه‌كننده و مجري‌ ماه عسل كه انتقاد و توبيخ اصلي معاون سيما متوجه اوست، تلويحا پاسخ انتقادها را داد. احسان عليخاني وقتي مقابل دوربين قرار گرفت، در مقام توجيه دعوت از برخي مهمانان برآمد و خطاب به بينندگان خود گفت: ما تا به حال در اين برنامه حدود 150مهمان داشته‌ايم و در اين ميان اشتباه هم پيش مي‌آيد. در ‌ماه‌عسل مردمي مي‌آيند كه شايد در طول سال در تلويزيون جايي نداشته باشند و كسي به آنها توجه نكند.

  • محبوب‌ترين سريال رمضان

با به نيمه رسيدن‌ماه مبارك رمضان، بازار انتشار نتايج نظرسنجي درباره سريال‌هاي مناسبتي تلويزيون هم داغ شده است. در تازه‌ترين نظرسنجي مركز پژوهش و سنجش افكار از 4200نفر از مردم تهران، «پايتخت4» با 62درصد و «دردسرهاي عظيم2» با 56درصد به‌ترتيب بيشترين ميزان بيننده را به‌خود اختصاص داده‌اند. البته ميزان رضايت از سريال رمضاني شبكه يك 84درصد و ميزان رضايت از سريال دوم 82درصد است. 60درصد پاسخگويان هر شب تماشاگر پايتخت4 بوده‌اند درحالي‌كه دردسرهاي عظيم2 به‌دليل همزمان‌شدن با بازي‌هاي ليگ جهاني واليبال 50درصد تماشاگر دائمي داشته است. «گاهي به پشت سر نگاه كن» هم كه در شب‌هاي رمضان از شبكه2 پخش مي‌شود، 71درصد رضايت مخاطبان را جلب كرده ولي از تعداد تماشاگرانش عددي منتشر نشده است.

کد خبر 299923

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha