«دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد» این حکایت آزمون استخدامی آموزش و پرورش است.

درحالي‌كه هزاران نفر منتظرند تا بدانند آزمون استخدامي 5هزار كارمند جديد اين وزارتخانه چه زماني برگزار مي‌شود تا براي شركت در آن برنامه‌ريزي كرده و آماده شوند، مسئولان آموزش و پرورش زمان دقيق اين آزمون را اعلام نمي‌كنند و تنها تأكيد مي‌كنند اين آزمون برگزار خواهد شد.

در آخرين خبر روز گذشته رئيس مركز برنامه‌ريزي نيروي انساني وزارت آموزش و پرورش با اشاره به قطعي بودن برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش اعلام كرد در حال پيگيري آزمون با سازمان مديريت و برنامه‌ريزي رياست‌جمهوري هستيم تا هماهنگي‌هاي اين آزمون را انجام دهيم.

محمدحسين سليمي جهرمي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس با تأكيد بر اينكه هماهنگي‌ها براي برگزاري آزمون در حال انجام است، گفت:متأسفانه تاريخ برگزاري آزمون استخدامي هنوز مشخص نشده است.

وي در پاسخ به پرسشي مبني بر اينكه «آيا امكان برگزاري آزمون در فصل تابستان وجود دارد؟» نيز گفت: «بحث اين موضوع وجود دارد، اما هنوز جواب قطعي داده نشده است.البته برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش قطعي است.»

البته اين وعده براي قطعي بودن برگزاري آزمون در حالي است كه وزير آموزش و پرورش سال گذشته هم خبر از برگزاري آزمون استخدامي مربيان پيش دبستاني در مردادماه 93داده بود كه اين آزمون در نهايت برگزار نشد.

وجود تناقض در اعلام تاريخ دريافت مجوز و اعلام زمان برگزاري و جزئيات آزمون از سوي مسئولان آموزش و پرورش باعث شده است تا متقاضيان شركت در اين آزمون همچنان در سردرگمي باقي بمانند، در آخرين آزمون استخدامي آموزش و پرورش، 750هزار نفر به رقابت پرداختند كه در نهايت 40هزار نفر درآموزش و پرورش استخدام شدند.

کد خبر 299379

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha