همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرد که فیلم های خارجی آماده اکران در سینماهای کشور برای منتقدان و نویسندگان سینمایی و دست اندرکاران رسانه‌های جمعی به نمایش در می‌آید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، حبیب ایل بیگی افزود:با هماهنگی های صورت گرفته با واحد تامین و توزیع فیلم های خارجی بنیاد، قرار شد آثار خارجی آماده اکران در سینماهای کشور برای رسانه ها و منتقدان سینمایی به نمایش در آید تا با ایجاد تعامل، زمینه معرفی شایسته و نقد و تحلیل این آثار فراهم شود.

وی ادامه داد:اطلاع رسانی،تحلیل و نقد،رمز شناسایی مخاطبان است و مخاطبان می توانند از این طریق آثار مورد علاقه خود را انتخاب و برای دیدن آن ها به سینما مراجعه کنند ، با این کار می‌توان بخشی از ظرفیت‌های بالقوه مخاطبان ایرانی را شناخت و به سمت سینما سوق داد.

پیشتر نیز فیلم «باد بر مرغزار می وزد» ساخته «کن لوچ» قبل از نمایش عمومی برای اهالی رسانه ها و منتقدان و نویسندگان سینمایی در سینما فرهنگ تهران به نمایش در آمد.

مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی همچنین اعلام کرد که فیلم زندگی دوم به کارگردانی "اوکساید پنگ چون" که هم اکنون در سینماهای تهران اکران شده روز سه شنبه ششم شهریور ماه ساعت17 برای اهالی رسانه های جمعی و منتقدان سینما در سینما سپیده به روی پرده می‌رود. 

این فیلم ترسناک که اثری بدیع با جلوه های ویژه فراوان در ژانر وحشت توسط «گوب چین»، «سام لونگ» و «اوکساید پنگ چون» نوشته شده است.

در فیلم زندگی دوم که محصول 2006 هنگ گنگ و تایلند است  بازیگرانی چون "آنجلیکا لی"، "لارنس چو"، "سی یو" و "مینگ لائو"  بازی می‌کنند.

کد خبر 29937

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز